fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנה כמה דרכים פשוטות להפוך את בית העסק למקצועי יותר

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני
בעולם של ימינו, התחרות נמצאת בכל מקום ועל אחת וכמה כשמדובר בעסקים. כיום נוסף על השירותים של החברה שלנו ישנן חברות רבות שמציעות שירותים דומים ומתחרות עם בית העסק שלנו על כמות לקוחות מוגבלת. החברה שלנו מצידה נדרשת כמובן להפגין רצינות, לשווק את עצמה כמו שצריך וכמובן, לענות על השאלה – "למה אני ולא הם?". הפגנת רצינות ומקצועיות בבית העסק מהותית ברושם הראשוני שנוצר ללקוחות כיוצא בזאת, על כמות הלקוחות שמגיעים לבסוף ונעזרים בשירות שלכם. בשביל לעזור לכם לשדרג את בית העסק, הנה כמה דרכים פשוטות שריכזנו עבורכם שיאפשרו לכם להפוך את בית העסק למקצועי יותר. בהצלחה!

הקימו מוקד טלפוני
לפני הכל – חשוב להיות זמינים ללקוחות. כיום הקמה של מוקד טלפוני פעיל היא הכרחית עבור כל בית עסק שמעוניין לשמור על מקצועיות וזמינות עבור הלקוחות. בנוסף, חשוב לא פחות יהיה כמובן לוודא שהלקוחות יודעים איך למצוא אתכם. הזינו באתר שלכם, דף הגוגל והעמודים ברשתות החברתיות את מספר הטלפון שלכם והקפידו להירשם גם באינדקסים אינטרנטיים, בינהם שירות בקליק. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם זמינים לכל מי שרק מעוניין למצוא אתכם.

תשדרגו את הריהוט
מקצועיות באה לידי ביטוי כמובן גם דרך נראות בית העסק. דרך פשוטה להוסיף נופח מקצועי לבית העסק תהיה כמובן לשדרג את הריהוט. הוסיפו פינת ישיבה ללקוחות שממתינים לקבלת השירות, שדרגו את הכיסאות ושולחני העובדים ובעיקר – וודאו שהריהוט האיכותי לא רק נראה יפה אלא גם עמיד וחזק.

הקימו אתר עסק
נוסף על להיות זמינים בטלפון, בעולם הגלובלי שלנו חשוב להיות חזקים גם באינטרנט. מיתוג ושמירה על מקצועיות של בית העסק תבוא לידי ביטוי כמובן גם בהקמת אתר! באתר העסק שלכם תוכלו לפרסם פרטים יבשים הנוגעים לשעות הפעילות של העסק, מספר הטלפון והכתובת אך חשוב לא פחות – גם לספר על ההיסטוריה של בית העסק, הנפשות הפועלות והאג'נדה האישית שמלווה את עובדי החברה בכל יום מחדש. באופן כזה הגולשים יזכו להכיר אתכם מקרוב ולהחליט לפנות לשירות שלכם רק משוטטות ברשת. מגניב, לא?

והכי חשוב – תשמרו על שיח בגובה העיניים
בתכלס, מקצועיות היא בסופו של דבר משהו שאנחנו משדרים בהתנהלות היומיומית שלנו באופן החזק ביותר. לפני הכל חשוב שתשמרו על אווירה מקצועית בבית העסק, שכוללת כמובן התייחסות חברית בגובה העיניים ללקוחות. וודאו שהלקוחות של בית העסק שלכם נהנים לעבוד איתכם ומרוצים מהתוצר ופנקו אותם מידי פעם בהנחה או מתנה שתגרום להם לרצות לחזור. חשוב שעסק ישמור על מקצועיות, אבל מקצועיות היא גם לשמור פשוט על אנושיות וחברות. בהצלחה!

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?