fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה סיבות לתיאום הובלה עם חברת הובלה לרהיטים

העברת דירה

הדרך הנוחה ביותר להעברת דירה בתוך העיר או מחוצה לה היא באמצעות חברה מקצועית העוסקת בתחום העברת הדירות וצברה עם השנים ניסיון רב בתחום זה. 

העברת דירה 

כל אחד מאיתנו צובר במהלך הזמן ציוד וריהוט רב. עם ההחלטה לעבור דירה מקבל כל אחד החלטה אילו פריטים להעביר לבית החדש ואילו לא. אם מדובר בכלי נגינה יקר או בריהוט ווינטג' מגושם, העברה של חדרי ילדים וכדומה, כדאי לתת למובילים מיומנים לטפל בנושא העברת הרהיטים היקרים לדירה החדשה באופן יעיל ומקצועי.

מיהם מובילי הרהיטים?

מובילי הרהיטים הם קבוצה של אנשי מקצוע אשר אחראים על העמסה, מסירה ופריקה של רהיטים ופריטים נוספים. מכיוון שהם מטפלים בכל יום בהעברה של ריהוט ממקום למקום הם אנשים בריאים באופן פיזי, בעלי כושר וסף סיבולת גבוה המאפשר להם לבצע את העבודה באופן אחראי ומושלם. לצורך ביצוע הפרויקט ברמה הנדרשת הם נעזרים במוצרי אריזה שונים כדי למנוע נזקים לציוד במהלך ההעברה.

יתרונות של חברת הובלת ריהוט

מבצעים את העבודה במהירות

לאור שנות הניסיון הרבות שלהם, מובילים מקצועיים מבצעים את עבודת ההכנה וההעברה באופן מהיר. עם השנים הם סיגלו שימוש בטכניקות אריזה יעילות ופרודוקטיביות  והם נעזרים באסטרטגיות מתוחכמות לביצוע מושלם. הם מציעים גם משלוחים מהירים בתעריפים שעתיים ולכן מי שמעוניין במעבר מהיר ויעיל יכול להזמין את שירותיהם.

העברת דירה – שומרים על הרהיטים ככל האפשר 

שירותי ההובלה אורזים באופן מוקפד את הציוד ומובילים אותם תוך שמירה על אופן הצבת הריהוט כך שלא ייפגם בהובלה. הם מעלים ופורקים את הציוד מהמשאית בתשומת לב רבה.

נעזרים בציוד וכלי עזר 

כדי להגן על הציוד הכבד והמגושם נעזרים המובילים בעגלות רחבות לצורך הובלת משטחים , רצועות, רפידות, שמיכות ועוד אשר באמצעותם הם מסיעים את הציוד ומניחים אותו על שמיכות במשאית כדי שלא ייפגמו בדרך.

פתרונות העברת דירה מתוחכמים

לעיתים קרובות קיים קושי להכניס רהיטים גדולים לבית החדש, דבר היוצר אתגר גדול עבור המובילים. לאור הניסיון שלהם הם מציעים פתרונות של הרמה בדרך מיוחדת או בכיוון ספציפי אשר יסייעו בהעברת הריהוט למקום אשר אליו הוא מיועד.

סיכום

בכל שינוי של מקום מגורים, בתוך העיר או במרחק רב ממנה, תזדקקו לשירותם של שירותי הובלה מקצועיים ואמינים עבור העברת הרהיטים. 

העברת הרהיטים באופן עצמאי עלולה לא להצליח עקב מכשולים שונים הקשורה לחוסר הידע והניסיון שלכם בתחום זה.

 

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?