fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד לבחור ריהוט לחדר ילדים

ריהוט לחדר ילדים

בחירת ריהוט לחדר ילדים

כאשר עוברים לדירה חדשה, הילדים מאושרים שיהיה להם חדר משלהם, או חדר גדול לשני האחים יחד וכך ייהנו מהשהייה המשותפת. האופציות לבחירת ריהוט לחדר ילדים הן רבות מאד ולכן משפחות רבות נעזרות במעצב פנים אשר מסייע להם בקבלת ההחלטות הנכונות עבור כל אחד מחדרי הילדים.

בחירה של ריהוט לחדר ילדים

בשלב הראשון חושבים על הגוונים שהם הנכונים לכל אחד מהילדים, בהתאם לצבעים האהובים עליהם ולתחביבים שלהם.

אפשר להדביק טפט בעל הדפסים ייחודיים בגוונים הללו על אחד הקירות ולצבוע את יתרת הקירות בגוון שנבחר, כדי ליצור אווירה נעימה וקסומה ברחבי החדר.

לאחר מכן ובהתאם לגילם של הילדים בוחרים את המוצרים הבסיסיים שכל אחד מהם צריך. מיטת נוער עם אופציה למיטת חבר, מיטת קומתיים, מיטה וחצי או מיטה זוגית. מוטיב הצבע יופיע על אחד מחלקי המיטה כמו לדוגמה בגב המיטה או על אחד מלוחות העץ.

כמו כן בוחרים עבור כל ילד שולחן כתיבה נוח לשימוש שיש בו מגירות ומעליו כמה מדפים בהתאם למידות הנדרשות, כך שיוכל ללמוד ולעבוד על המחשב.

בצד אחר של החדר ממקמים ארון לבגדים. האפשרות הנוחה ביותר היא ארון בעל כמה דלתות הזזה אשר אינו תופס שטח מיותר בעת פתיחת הדלתות לרווחה, כך כל הביגוד נמצא בתוך הארון ונשאר לילד מרחב פנימי בתוך החדר לשחק על השטיח העבה.

מעבר לדירה חדשה

כאשר מחפשים את יעד המגורים הבא בין אם מחפשים דירות למכירה במעלות, בכרמיאל, בפרדס חנה או במצפה רמון, יכולים להחשף לדירות יוצאות דופן ומרהיבות ביופיין מול נוף עוצר נשימה. הילדים מתלהבים מהמראה הקסום והם מעדיפים לראות מחלון חדר הילדים נופים מיוחדים ולא נוף אורבני של בנינים אחרים.

אם המעבר הוא מעיר אחרת, אפשר לראות באופן ברור את ההבדלים התהומיים בין השכונה החדשה המתוכננת והמטופחת מול מקום המגורים הנוכחי ולכן הדבר מדרבן את המשפחה לבדוק צעד זה כדי לשפר את איכות הדיור שלהם.

הזמנה של הרהיטים עבור חדרי הילדים

מעצב הפנים נפגש בנפרד עם כל אחד מהילדים כדי לבדוק אם החשיבה מתאימה לו ואם הפריטים הללו יהיו פונקציונליים עבורו ועבור חדר הילדים. יש מקרים שהילד חושב שהבחירה היא נכונה ויש מקרים שבהם הוא יסביר שהוא מעדיף לדוגמה מיטה וחצי ולא מיטת נוער נפתחת, או שהוא מעדיף שולחן רחב יותר כך שיהיה לו נוח עם המחשב והחומר הלימודי.

בהתאם לכך מבצעים את ההזמנה מהחברה אשר מייצרת מוצרים בטיב מעולה תוך הקפדה על חומרי גלם בעלי תו תקן בלבד וביצוע בקרת איכות מוקפדת לאורך כל תהליך הייצור.

ההתקנה מתבצעת תוך פרק זמן קצר יחסית באופן מדויק על פי הדרישות הספציפיות של כל לקוח ולשביעות רצונו המלאה של כל אחד מהילדים המאושרים.

 

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?