fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לבחירת ריהוט משרדי

כך תבחרו ריהוט משרדי איכותי

רבים מאתנו מבלים שעות ארוכות במשרד. לפי הנתונים של ארגון ה-OECD (הארגון לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי), העובד הישראלי מבלה במשרד בממוצע 1,910 שעות בשנה. לנוכח הנתון הזה, חשוב מאוד שהעבודה שלנו תתבצע בצורה יעילה ובאווירה נעימה. אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על הנוחות של העובד, הוא איכותו של הריהוט המשרדי. ככל שריהוט המשרד יהיה איכותי, נוח ומותאם לצרכים של העובד, כך הפרודוקטיביות בעבודה צפויה להיות טובה יותר. כמו כן מומלץ גם לשלב פינות הסבה נעימות, הכוללת כורסאות וספות נוחות, כדי לאפשר לעובדים לשוחח בשקט ובאווירה נעימה, או פשוט לנוח ולנקות את הראש.

בין אם אתם מנהלים חברה, עובדים במשרד או שאתם עובדים מהבית ומעוניינים להקים פינת עבודה בביתכם, הנה לפניכם כמה טיפים לבחירת ריהוט משרדי איכותי.  

 

הכינו רשימה של הצרכים שלכם

לפני רכישה של ריהוט משרדי, עליכם לחשוב מהם צרכי המשרד שלכם. ישנם פריטים בסיסיים שכמעט כל עובד זקוק להם, כמו שולחן משרדי, מחשב, טלפון, כיסא מחשב, מדפסת וארוניות. כאשר אתם מכינים את רשימת הריהוט הנדרשת, חשבו כיצד אתם מתכננים להשתמש בריהוט. כך לדוגמה, אם אתם עורכי דין, אתם זקוקים לארונות גדולים בהם תוכלו לאחסן את התיקים והמסמכים הרגישים של הלקוחות. 

 

בחירה בשולחן משרדי 

אחד מפריטי הריהוט המשרדי החשובים ביותר הוא השולחן המשרדי. השולחן צריך להיות מספיק גדול כדי שתוכלו להניח עליו ציוד משרדי כמו מחשב, טלפון ומסמכים שונים. אם אתם אדריכלים למשל הזקוקים למשטח עבודה רחב, מומלץ מאוד לרכוש שולחן עבודה גדול במיוחד שיאפשר לכם לעבוד בנוחות. ודאו כי השולחן כולל מעבר כבלים להסתרת הכבלים של מכשירי החשמל השונים, ושהוא יציב ועמיד. ניתן לבחור בשולחן משרדי מתכוונן המאפשר מעבר בין עבודה בעמידה לעבודה בישיבה, האמינו לנו, הגב שלכם יודה לכם על כך. 

 

בחירה בכיסא מחשב

בזמן העבודה אנו יושבים שעות ארוכות על הכיסא, ולכן חשוב להקפיד על בחירה נכונה של כיסא מחשב שיעניק לכם נוחות מירבית. גם אם אתם עובדים מהבית, אל תתפתו לעבוד מהמיטה או מהספה בסלון. בחרו כיסא מחשב אורתופדי שניתן לכוון את הגובה שלו כך שכאשר אתם יושבים רגליכם יגיעו לרצפה. בנוסף, ודאו כי המושב מעניק תמיכה לכל חלקי הגוף הבאים עמו במגע, שגב הכיסא מספק תמיכה לגב ובעיקר לאזור הגב התחתון, שהכיסא מאפשר לנוע עמו לצדדים ובתנועה סיבובית, שמשענות הידיים מתכווננות ושניתן להתאים הגובה שלהן לגובה השולחן. 

 

סגנון הריהוט

בחרו בריהוט המשקף את הסגנון האישי שלכם. אם אתם מחפשים סגנון קלאסי, מומלץ לבחור בריהוט משרדי העשוי מעץ. לעומת זאת, עבור אנשים טכנולוגיים שהעולם המודרני מדבר אליהם, מומלץ לבחור בריהוט המשלב מתכת עם פורמייקה או פורמייקה יצוקה. אם אתם מנהלים משרד, הקפידו שעיצוב הריהוט המשרדי יהיה אחיד ויתאים לאופי החברה. כך לדוגמה, ריהוט משרדי צבעוני עשוי להשתלב היטב בחברת פרסום שחורטת על דגלה יצירתיות ומקוריות, מנגד אם מדובר במשרד רואי חשבון ייתכן כי ייבחר ריהוט מעט יותר שמרני ובעל קווים נקיים.

 

מאמרים נוספים

תכנון עיצוב לדירה קטנה

דירות קטנות הן חלק מתנועה עולמית של צמצום שטח המחיה ושיפור איכות החיים. קטן זה טוב, קטן זה יפה, אבל קטן חייב להיות חכם. דירה

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?