fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחירת רהיטים עם מעצבת פנים

בחירת רהיטים

אם אתם עוברים לדירה חדשה משלכם, אין ספק שמדובר על מאורע מרגש. על מנת להנות מהדירה, יש להשלים את כל הקשור לנושא העיצוב. לשם כך, מומלץ להיעזר במעצבת פנים, שתוכל לייעץ לכם לגבי שינויים בדירה, צבע או צבעים מתאימים לקירות הדירה, בחירת רהיטים וכו'. אז מאיפה מתחילים ואיך צולחים את כל תהליך העיצוב בהצלחה? אנחנו מתחילים!

בחירת רהיטים לפי קו עיצובי

עליכם לדעת מהו סגנון העיצוב המתאים לדירה שלכם ולאחר מכן יגיע שלב בחירת רהיטים וכלי בית שהינם על אותו קו עיצובי. מעצבת פנים בוגרת לימודי עיצוב פנים ובעלת ניסיון בתחום עיצוב דירות ובתים, תדע להתאים את סגנון העיצוב שהכי מתאים לדירה. כאשר נבחר הסגנון, אפשר להמשיך הלאה לבחירת הריהוט.

בוחרים מערכות ישיבה

מערכת ישיבה לסלון היא אחת מבין הפריטים הכי שימושיים בכל דירה ובית. לא חשוב אם אתם זוג או משפחה. אתם תעדיפו לבחור מערכת ישיבה שאינה נוטה להתלכלך בקלות, שהינה קלה לתחזוקה ומיוצרת מחומרים איכותיים. כיום, יש מגוון גדול של מערכות ישיבה המגיעות בצבעים וגדלים שונים. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את מערכת הישיבה המתאימה לחלל הסלון שלכם וכמובן את זאת שאהבתם והתחברתם אליה מבחינת עיצוב ונוחות.

בוחרים חדר שינה

מתחם השינה העיקרי שלנו הוא כמובן חדר השינה. יש לבחור בחדר שינה שיהיה עם עיצוב מוקפד ומותאם לסגנון העיצוב של חדר השינה. ההמלצה היא לרכוש חדר שינה מלא. כזה שיכלול את כל פריטי הריהוט הגדולים והעיקריים בהם, מיטה זוגית, שידות לילה, קומודה וכו'. גם כאן בדומה לבחירה של מערכות ישיבה, תוכלו לבחור ממגוון של סגנונות.

בוחרים פינת אוכל

בשלב בחירת רהיטים, פינת האוכל היא  אחד האזורים הכי שמישים בדירה ובבית. אנחנו יושבים בפינת האוכל לצורך ארוחות משפחתיות או ארוחות עם חברים ועל כן מומלץ להשקיע בפינת אוכל שתהיה עם עיצוב אסתטי וכזאת המיוצרת מחומרים איכותיים (כך נוכל להבטיח שנוכל להנות ממנה לאורך זמן ממושך). אפשר לרכוש פינות אוכל מזכוכית או עץ. כמו כן, פינות אוכל מגיעות במבחר גדלים ובמבחר צורות (עגולות, מלבניות, ריבועיות וכו').

בחירת פריטים נוספים להשלמת העיצוב

הזכרנו לעיל את פריטי הריהוט העיקריים שיש לתת דגש בבחירתם. לאחר שלב בחירת רהיטים,  ניתן להוסיף כל מיני פריטי עיצוב משלימים. לדוגמה, קערות מעוצבות, תמונות עם עיצובים מיוחדים, סלים ארוגים וכו'. מעבר לכך, אפשר גם להוסיף פריטי טקסטיל כמו וילונות וטפטים, שידגישו עוד יותר את העיצוב של הדירה.

בחירת רהיטים –  שורה תחתונה

אל תוותרו על השקעה בעיצוב הדירה החדשה שלכם. נכון, מדובר על הוצאה כספית שהינה גבוהה, אך היא בהחלט משתלמת. אתם לא מחליפים ריהוט כל שנה ועל כן, מומלץ מראש להוציא את סכום הכסף הנדרש על ריהוט שהינו איכותי וכזה שישמש אתכם לאורך שנים. הכי חשוב שאתם תאהבו את סגנון הריהוט הנבחר ושהוא יהיה על פי טעמכם האישי. שיהיה בהצלחה!

 

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?