fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך לאירוח בחצר

לנקות ספות

תקופת החגים קרובה יותר משהיא נראית ולמזלנו ימים חמים ונעימים יש בארץ לא מעט גם בתקופה זו. הימים הללו מאפשרים אירוח מלא בחצר ובשבתות. לארח ארוחת חג בחוץ תחת כיפת השמים זה אחד הדברים הכיפיים מה שכן, אירוח הוא תמיד קשה, אבל אם יש לכם את הריהוט הנכון, זה בהחלט מקל על העניינים ואם אתם עושים זאת בחצר, אז אפילו יותר.

איזה ריהוט לקנות?

אם עדיין לא קניתם ריהוט לאירוח בחצר ואתם מתכננים לקנות במיוחד לחג, אתם תצטרכו לחשוב מה אתם רוצים שהאורחים יחוו בארוחה ואיזה סוג של אירוח אתם מתכננים. למשל להשתמש בשולחן אחד ארוך במקום לנסות לחבר כמה שולחנות יחד, יחזק את תחושת הביחד של המשפחה. כך גם ספסלים במקום כיסאות.

לרוב יש נטייה להתרחק מריהוט פלסטיק לאירוח, אבל גם לריהוט כזה יש יתרונות – הוא קל לתחזוק ולניקוי ובתור ריהוט שלא יכול להכיל ברגים משוחררים, הוא  בטיחותי יותר בעיקר אם יש ילדים בארוחה. בנוסף, אפשר לקנות אותו בצבעים שונים וכך להוסיף למראה הכללי של החצר.

אם אתם מארחים הרבה אולי תעדיפו ריהוט מאלומיניום, שהוא חזק יותר ועמיד לאורך זמן רב יותר, כי הוא לרוב עשוי מחומרים איכותיים יותר.

כשאתם בוחרים את הריהוט חשוב גם להתייחס לצבעים של החצר שלכם. אתם רוצים שהצבעים של הריהוט ישלימו את צבעי החצר הקיימים וישתלבו בו.

לחשוב מחוץ לקופסא

כשאתם בוחרים רהיטים לאירוח, חשוב לא להתמקד רק בכסאות ושולחנות. נסו לחשוב מחוץ לקופסא על אביזרי ריהוט שיכולים לעזור כמו שולחן צד, או תאורה אולי פינה לילדים… אם אתם מארחים בשעות המוקדמות יותר של היום, ייתכן שיהיה חם מידי לצאת לחצר ללא פתרון הצללה המשתרע על פני שטח נרחב כך שנוכל ליהנות מהאוויר הצח ולשהות בגינה בצורה נעימה ומפנקת. גזיבו לגינה ולחצר בניגוד לפרגולה, משמש כפתרון הצללה מצוין ליצור צל על פני שטח משמעותי מבלי להיכנס לתהליך של קבלת אישורים מהעירייה (שאנחנו ממש לא רוצים להיכנס אליו לפי החגים), כיוון שמלאכת ההרכבה שלו פשוטה והוא נותן את אותה תוצאה כמו הפרגולה. הגזיבו מאפשר ליהנות מהבריזה המקסימה שיש בחוץ ובילוי נעים בכל שעות היום.

הגנה על הרהיטים 

להצללה יתרון נוסף והוא הגנה על ריהוט הגן מהשמש, אשר יכולה לגרום לאיהוט מעץ למשל ממש להתקלף, גם אם הוא איכותי ביותר. עם זאת בקיץ מומלץ גם לכסות אותם. 

ניקוי הרהיטים לפני האירוח

אין דבר שהורס אווירה יותר מריהוט מלוכלך. הבעיה הגדולה היא ברהיטים מעץ, שם יש פחד לנקות מחשש לפגיעה בריהוט.  מה שחשוב לזכור על לגבי ניקוי ריהוט מעץ הוא לא להתשמש בשטיפה בלחץ. יש לשטוף רהטים מעץ באמצעות מברשת וסבון, תוך כדי שאנחנו דואגים לא להציף את העץ במים. 

בסופו של דבר מה שקובע את איכות האירוח זה שילוב של המון אלמנטים, כשהריהוט הוא הבסיסי שבינהם. אם יש לכם ריהוט טוב שמעוצב בהתאמה לחצר, השמיים הם הגבול. לכן בין אם אתם מארחים לחג או לכבוד אירוע מסויים, כדאי תמיד להתייעץ עם בעלי מקצוע, שיוכלו להתאים לכם אץת הרהיטים המדוייקים ביותר לחצר שלכם.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?