fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אין מקום לחדר ארונות? פתרונות ארגון ואחסון לחדר השינה

פתרונות ארגון ואחסון

כמובן שחדר ארונות הוא הפתרון האולטימטיבי לאחסון כל הבגדים והחפצים שלכם, אך ברוב המקרים, ובמיוחד כשמדובר בדירות שמגיעות מהבנייה החדשה בישראל, לא תמיד יש מקום לארון, אלא אם כן מקצים לזה חדר ייעודי. אז על מנת שתוכלו לאחסן את הרכוש שלכם בצורה נעימה לעין, כזו שלא משתלטת על החדר ויכולה להיות אפילו דקורטיבית, ריכזנו לכם כמה פתרונות ארגון ואחסון לעשות זאת בסטייל ובנוחות המקסימלית.

מיטה עם ארגז מצעים

אם יש לכם מיטה עם ארגז מצעים, זה יכול להיות פתרון מעולה עבור האחסון של כל שמיכות החורף, הכריות הנוספות בבית והמצעים הרבים של חדר השינה שלכם. החלל הזה יחסוך לכם משמעותית מקום בארון הבגדים ועדיף שתאחסנו שם את הדברים הללו מהסיבה שהם לא פריטים שאתם משתמשים בהם כל יום וצריכים אותם סביבכם בשימוש שוטף. אם אתם לא נמצאים לפני רכישה של מיטה לחדר השינה, וכבר יש לכם אחת ללא ארגז מצעים, תמיד תוכלו לרכוש ארגזי אחסון דקורטיביים ולאחסן אותם מתחת למיטה. בארגזים הללו תוכלו לאחסן מה שעולה על רוחכם החל מממצעים, אלבומי תמונות, משחקים של הילדים ואפילו נעליים, העיקר שתנצלו את האזור הזה לאחסון.

ספסל ישיבה 

בעבור אלה מכם שלא מעוניינים לאחסן את המצעים מתחת למיטה, או רוצים עוד מקום אחסון, תוכלו לרכוש ספסל ישיבה שממוקם בקצה המיטה. לא רק שהספסל הזה הוא רהיט דקורטיבי לחדר השינה שלכם, הוא גם ישמש אותכם לנעילת נעליים בנוחות. כמובן שהמטרה בספסל הזה היא אחסון וחשוב שתרכשו ספסל שהוא גם ארגז מצעים. שם תוכלו לאחסן דברים שנמצאים בשימוש שוטף יותר, כמו הכריות הדקורטיביות של המיטה, בגדי השינה שלכם ואפילו חפצים אחרים שתרצו. קחו בחשבון שאם יש לכם ארגזים מתחת למיטה, הספסל הזה יכול "להחביא" את המראה שלהם, כי הוא נותן כיסוי לקדמת המיטה שרחוקה מהרצפה, וזה תורם למראה הרבה יותר מאורגן ומסודר בחדר השינה.

ארון מותאם לטלוויזיה

במרבית הפעמים כשמתכננים חדר שינה, לא ניתן למצוא קיר ייעודי שלם שיהיה רק בעבור ארון הבגדים שלכם. הדבר הזה יוצר התלבטות רצינית בכל מה שקשור לארון הבגדים והרבה פעמים נוטים להסתפק בארון בגדים שהוא חצי מהגודל הממוצע, רק כדי להכניס באותו הקיר גם דברים אחרים, כמו טלוויזיה למשל. בדיוק בשביל זה קיימים היום ארונות שיש בהם חלל מותאם לטלוויזיה. הדבר הזה מאפשר לכם לנצל את השטח שמעל ומתחת לטלוויזיה לאחסון, מבלי שנאלצתם לוותר על שטח בקיר הזה. בארון שמעל הטלוויזיה מומלץ לאחסן פריטים שלא נמצאים בשימוש שוטף, מהסיבה שיהיה לכם קשה ולא נוח להגיע אליהם כל פעם מחדש. בארון שמתחת לטלוויזיה, בגלל שהוא נמוך ולא מתאים לבגדים, תוכלו לאחסן תיקים, חגורות ונעליים.

שידה רחבה

אין חדר שינה שאין בו שידת לילה משותפת, כזו רחבה עם שלושה או ארבעה מגירות לפחות. השידה הזאת היא אחד האלמנטים שהכי קל למקם בחדר השינה, ולרוב תיראה מצוין מתחת לחלון. במגירות הללו תוכלו למקם דברים שנמצאים בשימוש שוטף, כמו בגדי השינה וההלבשה התחתונה שלכם, כך יהיה לכם נוח לשלוף את הפריטים הללו בנוחות בשימוש יומיומי. כמו כן השידה יכולה לשמש גם כשידה לטואלטיקה ואיפור, כאשר הבשמים ואביזרי האיפור יונחו על פני השידה עצמה. לגבי תכשיטי יוקרה שנמצאים ברשותכם כמו טבעת אירוסין, או שרשראות זהבף שעוני יוקרה וכו', תוכלו למקם אותם במגירה, או על פני השידה בקופסת תכשיטים ייעודית. 

מדפים ופתרונות אחסון לגובה

כשמתכננים פתרונות ארגון ואחסון לחדר השינה תמיד מחשבים את השטח שנמצא ברצפת החדר. אבל מה לגבי הקירות עצמם? חשוב להבין שניתן למקם מדפים כמעט בכל אזור הפנוי לכך בחדר השינה, על מנת שתוכלו לאחסן שם חפצים. על גבי המדפים הללו תוכלו לאחסן ספרים, תמונות, אלבומים ואפילו מוצרי טואלטיקה ובשמים. אם יש לכם פריטים שלא תרצו שיראו לעין ויהיו גלויים, תמיד תוכלו לרכוש קופסאות יפות להניח בתוכן את הפריטים הללו ולמקם אותן על גבי המדפים. ההמלצה שלנו היא להימנע מלמקם מדף מעל ראש המיטה, מהסיבה שתמיד יכול ליפול משם משהו וזה לא הדבר הכי בטיחותי. אם בכל זאת אתם רוצים מדף מעל ראש המיטה, תוודאו שהוא גבוה מספיק כדי שלא תתקלו בו כשתיכנסו ותצאו מהמיטה.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?