fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות פרקטים וקלים לעיצוב הבית

עיצוב הבית

הבית הוא חלקת אלוהים הקטנה של כל משפחה והמקום שבו הם אמורים להרגיש הכי בנוח. זו הסיבה שכאשר עוברים לדירה חדשה, מבצעים שיפוץ מאסיבי או מחליטים לרענן את נראות הדירה, מביאים בחשבון כמה וכמה אופציות כדי שהבית יהיה פרקטי ופונקציונלי באופן מיטבי. לקוחות רבים נעזרים במעצב פנים אשר מציע להם כמה קווים עיצוביים לבחירה. כאשר הלקוחות רואים תמונות וסרטונים של האופציות השונות, קל להם להתחבר לסגנון זה או אחר. בהתאם לכך מעצב הפנים מציע להם כמה וכמה אופציות של רהיטים מעוצבים לחללים השונים בבית. המגמה היא ליצור את עיצוב הבית על פי הסגנון העיצובי שנבחר כמו עיצוב כפרי, מודרני, קלאסי ווינטג' וכו' כך שתהיה המשכיות בין החדרים השונים.

התפקיד של מעצב הפנים הוא להעניק את כל המעטפת של הלבשת הבית ולכן במסגרת התכנון של עיצוב הבית הוא מציע גם אקססוריז שיש להם תפקיד מהותי בשבירת רצף הריהוט. כמו לדוגמה שטיחים צבעוניים אשר מתמזגים עם גווני הריהוט החומים, השחורים או הבהירים. כמו כן ווילונות קסומים שממוקמים מעל החלונות או הוויטרינות בסלון ובשאר החדרים והם מוסיפים טאץ' עיצובי חשוב ביותר במראה הכללי. כאשר יש שילוב מנצח בין הרהיטים בחדר המגורים ובחדרים האחרים עם שטיחים יפהפיים, חפצי נוי ואביזרים נוספים, יוצרים בידול של נראות בית זה ממראות של בתים אחרים.

חשיבה על עיצוב הבית

לכל אחד יש חלום כיצד הבית שלו אמור להיראות ותשומת לב מיוחדת מוקדשת לנושא הסלון כיוון שזה מרכז הבית. לפני קבלת ההחלטה יש להביא בחשבון כמה פרמטרים, כמו העובדה שיש בבית ילדים קטנים שבאופן טבעי מלכלכים את הרהיטים, חיות מחמד אם מדובר בגזעים שמשירים שיערות רבות או לחלופין אם מדובר באנשים מבוגרים שמעוניינים בנוחות מרבית. בהתאם לכך בוחרים בעת עיצוב הבית מערכות ישיבה קומפקטיות, או ספות פינתיות שיש בהן מקומות ישיבה רבים.

כיסוי של הספות סלון

הכיסוי הוא חשוב ביותר, אם מעוניינים בספות עם כיסוי עור על סוגיו וגווניו, או לחלופין בכיסוי בד חלק בצבע הרצוי, בדים בעלי פסים או הדפסים מתוך היצע נרחב ביותר של דגמים לבחירה. קיימת חשיבות להזמין בדים באיכות גבוהה שאפשר לכבס אותם והם דוחי כתמים ולכן הם האופציה האידאלית לבתים הנורמטיביים.

התפקיד של השטיח בבית

בחירה של שטיח היא נושא חשוב בכל בית כיוון שיש לו שני תפקידים. האחד הוא שמדובר במשטח נוח מאד לישיבה, שכיבה או רביצה. הילדים וגם בעלי החיים נהנים ממנו והם יכולים להימצא עליו פרקי זמן ארוכים. מעבר לכך יש לו פן חשוב בהיבט העיצובי כיוון שהוא מוסיף רבות להרמוניה העיצובית של הבית כולו והוא יוצר את החיבור הנדרש בין הרהיטים לבין אקססוריז השונים.

חדרי ילדים מרהיבים

כל אחד מהילדים מבלה שעות רבות בחדרו לבד כשהוא מכין שיעורים, משחק במחשב או מארח חברים ובני משפחה, לכן הנוחות המקסימלית שלו היא נושא אקוטי. הלקוחות ומעצב הפנים בוחנים כמה אופציות של ריהוט ועל פי גילו מזמינים מיטת חבר עם ארגז מצעים או בלעדיו, ארון ארבע דלתות בעלת דלתות הזזה פרקטיות. כמו כן שטיח צבעוני ועבה לישיבה נוחה, שהוא בעל גוון אחד או לחלופין שטיח עגול או מרובע עם דוגמאות מרהיבות בשלל צבעים.

בדרך כלל בוחרים בעת עיצוב הבית גוון מוביל עבור צביעת הקירות בכל אחד מחדרי הילדים ובהתאם לכך רוכשים רהיטים מסוגננים ומעוצבים אשר משתלבים יחד והופכים כל חדר ליפהפה במיוחד.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?