fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רהיטים איכותיים ושירות מכל הלב – שמים את הלקוחות בפרונט

אין זה סוד שהעת הנוכחית היא עת של קשר הדוק בין עסקים או חנויות לבין הלקוחות שלהם. כל מי שמתקיים בזכות קהל לקוחות גדול פשוט חייב לעמוד לרשותו ורשת האינטרנט כמובן עוזרת בכך לא מעט. הלקוחות צריכים להיות מרוצים ושבעי רצון באופן מושלם ואין זה משנה מה העסק מכר להם. בניגוד לדעה הרווחת – הקשר בין הלקוח לבין החנות לא מסתיים אחרי הרכישה אלא שם הוא בעצם רק מתחיל. זהו אינטרס של המנהל להציע ללקוחות שלו כמה וכמה אפשרויות ליצור קשר אחרי המכירה, שכן זה יקרין אותו ואת פועלו באור חיובי ומקצועי מאד. כאשר מדובר בחנויות רהיטים אפשר לומר שהכל זאת עניין זה מקבל משנה חשיבות, שכן רהיטים אמורים להחזיק מעמד הרבה שנים, בעיקר אם אלה רהיטים שעוצבו בהזמנה אישית של הלקוח.

איך הכי טוב לשמור על הקשר בין חנות רהיטים לבין הלקוחות?

כאמור – התשובה טמונה ברשת האינטרנט. חשוב מאד למצוא את הדרכים שבהן הלקוחות יוכלו להמשיך ליצור קשר, גם אם עברו כמה שנים מאז שהם קנו את הרהיטים שלהם. החברה מצדה תתחייב (ככל והדבר תלוי בה) להמשיך ולעמוד לרשות הלקוחות ולתת להם כל מענה מקצועי שיידרש. אתר אינטרנט עם אפשרות ליצור קשר, מספר טלפון, אפשרות לשלוח הודעה או כתובת דואר אלקטרוני. הכי טוב לשמור מסמכים של הקנייה על מנת שפרטי הקשר יישמרו. במידה ולא יודעים או לא מוצאים אותם אפשר לפנות אל אתר אינטרנט שירות לקוחות בקליק ולמצוא בו את פרטי הקשר של אינספור חנויות ועסקים במגוון תחומים. מדובר באתר חיצוני שמרכז את כל מספרי הטלפון ואתרי האינטרנט הרשמיים של הרבה מאד עסקים, מה שמקל על הלקוחות למצוא את פרטי הקשר הדרושים להם.

שמירה על קשר עם לקוחות – צו השעה!

בין אם הלקוח קנה מערכת ישיבה לסלון או ריהוט שלם לחדר השינה של הילדים – הוא רוצה וצריך לדעת שיש לו גב ושיש עסק מקצועי ורציני שיעמוד לרשותו בכל שאלה או עניין שמתעוררים עם הזמן, גם כמה שנים אחרי הקנייה. העסק מצדו יידע שבדרך הזו הוא יגייס עוד ועוד לקוחות נאמנים שיסמכו על הפעילות שלו וימליצו גם לאחרים לבצע את הרכישות דרכו. לא כל כך בקלות אנשים קונים רהיטים ולכן חשוב להם לדעת אל מי הם פונים, מי ייתן להם מענה בכל שלב או מצב ומי ייתן להם תמיכה וכמובן אחריות גם אחרי כמה שנים של שימוש. העסק מצדו יידע שבזכות אותם לקוחות הוא מצליח ובונה מוניטין מעולים ולכן יהיה חשוב למנהלים שלו לשמור היטב על רמה גבוהה של שירות ללקוחות.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?