fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב של חדר ילדים בסטייל – כך תעשו זאת

עיצוב של חדר ילדים

עבור הילדים שלנו, החדר שלהם הוא עולם ומלואו, בו הם ישנים, משחקים, מכינים שיעורים ורוקמים חלומות כפי שרק הם יודעים לעשות. אז אם אתם מעוניינים למקסם את ההנאה של הילדים מהחדר שלהם וכדי להפוך אותו לחדר מלא בסטייל תצטרכו לקחת בחשבון עיצוב של חדר ילדים, הנה כמה דברים שכדאי שתדעו

חדר שהוא עולם

התמימות הרבה וחוש הדמיון המפותח של הילדים שלנו, הם רק חלק מהמאפיינים שהופכים את הילדים שלנו למתוקים כל כך ומעוררים בנו את הרצון לשמח אותם ולדאוג עבורם לכל הצרכים והדרישות שלהם ומלבד ממתקים, סוכריות ומשחקים, אין ספק כי כשאנחנו רוצים באמת להשקיע בילדים שלנו וליצור עבורם את החוויה המושלמת, הדרך שלנו עוברת דרך עיצוב של חדר ילדים.

מלבד הבלגן התמידי וערמות הצעצועים, חדר הילדים נראה לנו בדיוק כמו שאר החדרים בבית, אך עבור הילדים שלנו, חדר ילדים הוא עולם ומלואו, בו הם מבלים את מרבית הזמן שלהם במהלך היום, במשחק, הכנת שיעורים, שינה ועוד שלל פעולות, ההופכות את החדר למקום אישי ומיוחד עבורם.

עיצוב של חדר ילדים

מטבע הדברים ולאור החשיבות הרבה שיש לחדר הילדים בעיני הילדים עצמם, כדאי שגם אנחנו נקדיש את תשומת הלב הראויה למקום מיוחד זה בבית שלנו ונהפוך אותו למקום מעוצב ומלא בסטייל, באופן שיעצים את החוויה ויעניק לילדים תחושה נעימה, ונתחיל לחשוב על עיצוב של חדר ילדים.

מלבד עצם העובדה כי באמצעות עיצוב והוספת סגנונות וצבעים לחדרי הבית ניתן להשפיע על התחושה וליצור אווירה נעימה יותר בחדר, כאשר אנחנו משקיעים בעיצוב חדר הילדים בהתאם לסגנונות והצבעים שהם אוהבים, הדבר גורם להם לתחושה כי אנחנו קשובים לרצונותיהם, מעריכים אותם ומתייחסים אליהם כאל אנשים בוגרים ואל החדר שלהם בכבוד הראוי.

עיצוב חדרי ילדים – איך להתחיל?

לפני שניגשים למלאכת עיצוב של חדרי ילדים, כדאי לזכור ולקחת בחשבון כי הילדים שלנו גדלים בקצב מהיר ובהתאם גם מחליפים תחומי עניין, סגנונות אופנה ותחביבים. לפיכך, מומלץ להשתמש בפריטים עיצוביים שניתן לשנות ולשדרג אותם עם השנים, כמתכננים את עיצוב החדר ילדים כך שיתאימו לשימוש גם עם התפתחות גילאי הילדים ויהיו רלוונטיים גם בתור חדר נוער.

עולם העיצוב הוא רחב ומגוון, אך ניתן לראות בבירור כמה מגמות וטרנדים לוהטים בתחום, שיהפכו את חדר הילדים למעוצב ומלא בסטייל. חלק מהטרנדים הבולטים בתחום הם תמונות לחדרי ילדים ושימוש בטפטים ומדבקות קיר. הפריטים הללו יכולים להגיע במגוון צבעים, גדלים וצורות, באופן שיכול להתאים לכל אחד ואחד. בנוסף, טפט לחדר ילדים יכל לתרום רבות לנושא עיצוב החדר ילדים מייתר את כל הלכלוך והבלגן הנלווים לתהליכי הצביעה המסורתיים.

לחשוב מחוץ לקופסא בכל נושא עיצוב של חדר ילדים

כשמדברים על עיצוב חדר ילדים, הנטייה אמנם ישר לחשוב על הקירות והצבעים, אך כדי להוסיף סטייל וליצור את המראה המושלם, כדאי לחשוב גם על שאר הפריטים המרכיבים את חדר הילדים, כך לדוגמא, ספת נוער או ספת אירוח מעוצבת, יכולים להיות פריטים מיוחדים ושוברי שגרה מקוריים וייחודיים במיוחד.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?