fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חדר שינה

חדר שינה

לקראת מעבר לדירה חדשה, או כאשר יש צורך לרכוש מיטה חדשה עבור חדר שינה לאור שחיקתה של המיטה הנוכחית, הלקוחות בוחנים כמה וכמה אפשרויות כדי להחליט על הדגם האופטימלי עבורם. יש כמה פרמטרים שהם אקוטיים ולכן הלקוחות פועלים על פי קו מנחה זה. השלב הראשון הוא בחירה של בסיס מיטה שהוא איכותי ומאסיבי ולכן הוא יאפשר נוחות מקסימלית בעת השינה. פרמטר נוסף הוא המזרן וכיוון שיש היצע נרחב מאד של מזרנים, הלקוחות מעוניינים לקנות מזרן אורתופדי שהוא קשיח, רך או שילוב של שתי האופציות האלו.

כל אדם מביא בחשבון שעליו לישון לאורך שעות רבות בכל לילה על בסיס מיטה זה ולכן הבחירה היא על דגם אופטימלי שיאפשר שינה בריאה ורציפה. מעבר לכך יש לוודא שהמזרן יתאים לגבו של הלקוח וכך הוא ישמור על תקינותו של עמוד השדרה ולא יגרום לו נזקים. יש אפשרות לרכוש בסיס מיטה שיש סביבו מסגרת בלבד על פי גודלה של המיטה או לחלופין לרכוש מיטה שיש לה גב נמוך, גבוה, מעץ או מרופד.

עיצוב של חדר שינה

יש לקוחות שבוחרים את ריהוט חדר השינה לאחר שהם רואים את כל הדגמים וננעלים על האופציה העיצובית והפרקטית ביותר. לעומתם יש לקוחות אחרים שאמורים להיכנס לבית חדש או לבית שבוצע בו שיפוץ מאסיבי ולכן הם מעדיפים את הסיוע של מעצב הפנים בבחירת הרהיטים לכל חללי הבית.

המגמה היא לרכוש סט קומפלט של ריהוט לחדר שינה אשר כולל מיטה יפהפייה עם מזרן דק או עבה, שידות מרהיבות המיוצרות בגוון עץ זהה ובהתאם למרחב בחדר זה גם פריטים נוספים כמו קומודה לאחסון פריטי לבוש, שידת איפור, או קונסולה מרהיבה עם מגירות פרקטיות.

כאשר הנראות של כל המוצרים היא זהה, חדר השינה נראה מרשים ביותר וניכר ההבדל המשמעותי בין חדר מעוצב זה לבין חדר שינה אחר שהוא בנוי מכמה פריטים שלא תמיד משתלבים באופן מושלם זה עם זה.

גב איכותי למיטה

במבחר הגדול של ריהוט חדר שינה, אפשר להזמין אופציות שונות של גב המיטה. האופציה הנדרשת ביותר היא גב רחב ומאסיבי שהוא מרופד בבד איכותי. ההיצע של הבדים הוא עצום ובהתאם לטעמם של הלקוחות אפשר לבחור מיטת חדר שינה מעוצבת עם גב בגוון אפור בהיר, כחול, שמנת או כל גוון אחר שאהוב על הלקוחות.

הטיב של הריהוט הביתי

קיימת חשיבות רבה לרכוש ריהוט חדר שינה שיש בו מיטות עם ארגז מחברה בעלת מוניטין אשר מייצרת פריטים ברמה גבוהה של איכות. כך ייהנו בני הבית מהרהיטים האלו לאורך שנים רבות ללא כשלים או תקלות. זו הסיבה שהם בוחנים את כל האפשרויות הקיימות ורק לאחר מכן מבצעים סינון כדי לבחור את האופציה המנצחת עבורם.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?