fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חדר חדש לרך הנולד

חדר חדש

מספר כללי עיצוב חדר חדש לתינוק הקטן שלכם

אתם מתכננים את בניית הקן לתינוק החדש שלכם, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? ההבנה של כמה כללי עיצוב, ובעיקר אלה שמתייחסים למרחב חדר חדש של התינוק הרך, לא אמורה להיות מורכבת. אבל עדיין, לא קל לתכנן את עיצוב חדרו של התינוק החדש. אחרי הכול, גם אם אתם זוג אורבני צעיר ותוסס, זה לא חדר שניתן לעצב בסגנון נועז. למשל, בחירה בהדפס פופ ארט של מל ראמוס במסגרת עם זכוכית, אינו הדבר שראוי לתלות מעל לעריסת התינוק. חדרי ילדים, כמו שסבתא נהגה לומר על ילדים, צריך שייראו אבל לא יישמעו.

זה אומר, שכנראה עדיף לבחור בסגנון קלאסי ובצבעים ניטראליים, המאפשרים לפריטים המרגשים, שבהם אתם רוצים לרהט את החדר, ׳לדבר׳ בעוצמות שונות.

ולמעשה, הריהוט בחדר התינוק צריך להיות:

  • עשוי היטב
  • ידידותי לילדים
  • ולא בהכרח ילדותי

אם אתם מאמינים שעולמו של התינוק צריך להיות מלא בצבעים, בצורות ובדפוסים חיוניים – שקפו תפישה זו בחדר של התינוק שלכם. בנוסף, במקום פריטים חד פעמיים אופנתיים, עדיף להשקיע בריהוט בר קיימא שיחזיק מעמד לטווח הרחוק. מסיבה זו, כדאי לבחור בעריסה שניתן להפוך למיטה בגודל מלא, עם שידת החלפה ומדפי ספרים וצעצועים.

אסטרטגיות לתכנון עיצוב של חדר חדש לתינוק

היום, מטלות רבות בחיים הופכות למשימה די קלה, עם האינטרנט שמנגיש לנו את כל המוצרים והפריטים שאנחנו זקוקים או רוצים שיהיו ברשותנו. אפילו בחירה במתנה ליולדת הופכת למטלה נחמדה וקלה בזכות החנויות המקוונות המציעות פריטי תינוקות מעוצבים וייחודיים.

הנה כמה אסטרטגיות פשוטות שיסייעו לכם לתכנן חדר חדש נעים לתינוק שלכם.

  1. יפה בוורוד

  • במקום לבחור נושא לחדר של התינוקת, אתם יכולים למצוא דבר אחד שאתם ממש אוהבים, כמו טפט לקיר, ולהשתמש בו כדי לקבל השראה לבחירות האחרות שלכם.
  • בחרו בפריטי ריהוט שהתינוקת תוכל לגדול איתם. למשל, שידה גדולה, שתוכל לשמש במקום לשמש כארון בגדים, במקום שידת החתלה, כשהתינוקת תגדל ותהפוך לילדה חמודה. בכול מקרה, זכרו שחדר התינוקת לא יוכל להישאר לעד בעיצוב הראשוני שלו. לכן, מומלץ לרכוש פריטים שמסוגלים להשתנות כשהזמן עובר, ולשמש לצרכים אחרים שמתאימים לחדר של הילדה שגדלה. למשל כוורת – שמתאימה בשנות הינקות לאחסון צעצועים, שיכולה להפוך לספריה בשנות הילדות והנעורים.
  • הדגישו את החדר באמצעות וילונות גדולים. וילונות מקיר לקיר מעניקים תחושה של מרחב ומוסיפים פופ, צבע ומרקם. אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם וילונות מותאמים אישית, יש היום בשוק וילונות במחירים שווים לכול נפש, שאפשר לרכוש ולחבר בקלות עם אקדח דבק ופומפונים דקורטיביים מחנות כלי הבניין הסמוכה לביתכם.
  • השקיעו בפריטים הנכונים – נדנדה היא דבר נהדר כאשר היא עדיין תינוקת, אבל זה גם מרחב שבו היא תוכל להתכרבל ולקרוא ספר, ככל שהיא תתבגר.
  • להיפטר פעם בחודש מבגדי הילדים שכבר לא מתאימים. מיון בגדים תדיר יעזור לה להתלבש במהירות וגם יבטיח שהחדר לא יהפוך לבלגן אחד גדול.
  1. ג׳ונגל בוהמי

כמה פריטים מתוצרת DIY (עשו זאת בעצמכם), כמו ציור קיר גדול שיכול להפוך את חדר התינוקת לחדר מעוצב בסגנון בוהמי משהו.

  • על תציפו את החדר – מצאו חנות מקוונת שהעיצובים שלהם מוצאים חן בעיניכם, וקנו בה את הפרטים שאי אפשר בלעדיהם כמו מיטת תינוק ושידת החתלה.
  • הוסיפו נגיעות אישיות – למשל הכינו בעצמכם נברשת ציציות שמוסיפה לחלל אישיות מסוימת.
  • אם אתם מתכוונים להוסיף פריטים צבעוניים באופן בולט, מומלץ שפריטים אחרים יהיו בגוונים נקיים וניטרליים.
  1. מינימליזם וקווים נקיים

עם עיצוב של חדר חדש אשר מאופיין בקווים נקיים ובריהוט מתוחכם, אפשר ליצור חדר תינוקות אלגנטי ומסוגנן. חדר תינוקות שאמור להתאים לעיצוב של הבית כולו.

  • על ידי היצמדות ללוח צבעים ניטרלי עם נגיעות צבעוניות עזות, אפשר לעצב את חדר הילדים כך שישתלב היטב עם שאר חללי הבית.
  • צרו קירות מעניינים. קירות הם מקום נהדר להוספת עניין חזותי. שימוש בשטח הקיר כבמשטח קישוטי, מאפשר גם להימנע מהכנסת עומס רב ואביזרים מיותרים לתוך החדר.
  • עבדו עם מה שיש לכם. אם על הקיר כבר תלויה מנורה יפהפה שאי אפשר להתעלם ממנה, הניחו את העריסה בקרבתה, כך שאזור זה יהפוך באופן טבעי למוקד החדר.

 

 

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?