fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חדרי תינוקות וילדים – טיפים והמלצות

עיצוב חדר לילדים דורש גישה המאזנת בין פונקציונליות, בטיחות ויצירתיות. בין אם אתם מצפים לתינוק או מעצבים מחדש את החלל של ילדכם, רהיטי סגל מזמינים אתכם לצלול אל התהליך ובעזרת הטיפים המעולים המוצעים במאמר זה, לעצב את החדר המושלם עבור הנסיך או הנסיכה שלכם. עם ניסיון של שנים רבות בעיצוב ותכנון חדרים ורהיטים, תהיו בטוחים שכל טיפ נבחר בקפידה.

רהיטי סגל – מעצבים חלומות

אז מאיפה מתחילים? איך יוצרים עבור הקטנים את חדר החלומות שלהם? רהיטי סגל אספו כמה טיפים שיעזרו לכם:

  • בחירת הקונספט – התחל בבחירת קונספט שייתן את הטון לחדר. כדאי לשלב בעיצוב את תחומי העניין של ילדך, הצבעים האהובים, או אפילו ספר סיפורים או דמות מסוימת. אם מדובר בחדר של תינוק, אפשר לעוף אפילו יותר עם הדמיון ולעצב על פי רצונכם.
  • בטיחות – זו צריכה להיות בראש סדר העדיפויות בעת עיצוב חדר ילדים או תינוקות. יש לוודא שריהוט, צעצועים וקישוטים הינם מתאימים לגיל וללא סכנות פוטנציאליות. עגנו רהיטים כבדים לקיר כדי למנוע תאונות, השתמשו בכיסויי חלונות ובחרו בחומרים לא רעילים. ודא ששקעי חשמל מכוסים, קצוות חדים מרופדים ושאין כל צעצועים קטנים מידי. בנוסף, כדאי לוודא שהחדר מאוורר היטב כדי ליצור סביבה בטוחה ובריאה.
  • פתרונות אחסון חכמים – ילדים צוברים כמות משמעותית של צעצועים, בגדים ואביזרים, ולכן חיוני לשלב פתרונות אחסון חכמים. השתמשו בקופסאות, מדפים וסלים הנגישים בקלות לילדים כדי לעודד אותם לסדר באופן עצמאי. נצלו אחסון מתחת למיטה, ארגוניות צמודות לקיר וריהוט רב תכליתי. בדרך זו, תוכלו לשמור על החדר נקי תוך כדי שאתם מלמדים את ילדכם על חשיבות הסדר והארגון.
  • לעורר יצירתיות ולמידה – עצבו את החדר כך שיגרה ויעורר יצירתיות ולמידה. ספקו פינה ייעודית לפעילויות יצירה כאלו, כגון שולחן ציור או לוח מגנטי. בנוסף כדאי לשלב פוסטרים, תמונות ויצירות על הקירות כדי לעודד סקרנות. אל תזניחו את הקריאה! צרו פינת קריאה נוחה עם מגוון ספרים לפיתוח יכולת הקריאה, הביקורת והסקרנות של הילד.
  • צבעים בהירים ותבניות מעניינות – המומחים של רהיטי סגל יודעים שילדים ותינוקות נמשכים באופן טבעי לצבעים ולדוגמאות מרהיבות. שלבו את האלמנטים הללו בעיצוב החדר כדי ליצור סביבה מעוררת ויזואלית ועליזה. אל תפחדו להשתמש בשילוב של גווני פסטל נועזים ודפוסים שובבים בטפטים, מצעים ושטיחים. עם זאת, כדאי להקפיד על כך שערכת הצבעים הכוללת תישאר מאוזנת והרמונית.

גם לילדים מותר להשתתף בתהליך

אם מדובר בעיצוב חדר לילדים גדולים יחסית, כדאי לתת להם את ההזדמנות להשתתף בתהליך ולהביע דעתם. צאו איתם לסיבוב בחנויות, חפשו אחר חדרים להשראה ובקשו את דעתם על אלמנטים שונים בחדר. רוצים להתייעץ? המקצוענים של רהיטי סגל ישמחו לייעץ, להכווין ולדייק את העיצוב הכללי כך שהתוצאה תהיה לא רק מרהיבה, אלא בול כמו שהילדים אוהבים.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?