fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב בית פרטי – עיצוב פנים וניצול חלל המדרגות

עיצוב הבית

המאמר יציע כמה רעיונות של עיצוב בית פרטי וניצול חלל המדרגות.

ניצול החלל המשותף

עיצוב בית צריך להיות מותאם לצרכי המשפחה ולשמש את בני הבית בנוחות, וביחד עם זאת להיראות מאורגן, נקי, מרווח ואסתטי. בבתים פרטיים האתגר גדול יותר כיוון שישנם יותר חללים משותפים כמו מרתפים ומדרגות. על אף שהמדרגות חייבות להיות שם כדי לחבר את בני הבית לחדרי המגורים, החלל סביבם צריך להיות מעוצב ולא פחות הן עצמן. ישנם בתים המתקינים מדרגות פרקט שהן המשך לריצוף הפרקט של הבית. אך מספיק לתת דגש לאלמנט כמו מעקה למדרגות והן ייראו אחרת. בדרך כלל מייצרים ומתקינים מעקה ברזל עם פרזולים שונים בעבודת יד המוסיף אלגנטיות וחן למדרגות. גם בחירת מעקה זכוכית למדרגות תוסיף להן יוקרה למרות שהמראה פשוט יותר. כאשר מעצבים בית בסגנון מודרני מעקה הזכוכית המחוסמת והשקופה השומר על קו פשוט ונקי יתאים לסגנון בתוספת פרזולי נירוסטה. ניתן להתקין מעקה עם פרופיל השקוע ברצפה או מעקה עם מעט חיבורי מנטים. ככל שמכניסים לבית מעט אלמנטים ושומרים על קו אחיד עם חומרי גלם כמו זכוכית ומתכת, כך נשמר הסגנון המודרני והבית נראה גדול יותר, נקי ומרווח.

כיצד מרהטים בית פרטי?

ריהוט לבית בין אם הוא בדירה ובין אם הוא בוילה פרטית, צריך להיבחר על פי סגנון. ההבדל הוא שבבית פרטי ישנם יותר חללים מדירה שצריך למלא ולרהט בטוב טעם. בבית פרטי בדרך כלל יהיה למטה מרתף המשמש כחדר עבודה או כחדר משחקים שאליו צמודים ממ"ד ושירותים. גם אם חלק זה משמש רק את בני הבית הוא צריך להיות מעוצב ויעיל בדיוק כמו החדרים האחרים. בבית פרטי יש גם מרפסת ולרוב גינה קדמית ואחורית שצריכים לתת להן תשומת לב הן מבחינת הצמחייה והן מבחינת האלמנטים העיצוביים כמו: פינות ישיבה, גופי תאורה וכד'.

עיצוב בית – ומה עם החדרים? 

לרוב הבתים הפרטיים יש גם חלל משותף בקומת הכניסה לבית הכולל מטבח, סלון, פינת אוכל ושירותים לאורחים. החלל המשותף הזה הוא חלל פתוח, למעט השירותים ולכן הוא נראה גדול, מרווח ומרשים יותר. כשבוחרים ריהוט לחלל פתוח וגדול בסגנון מודרני רצוי לשלב זכוכית ומתכות ולשמור על מינימליזם. למשל, מערכות ישיבה פינתיות מעור או ספה מבד רחיץ עם כסאות דקורטיביים ופשוטים ורגלי מתכת, יכולות להתאים סלונים מודרניים. העיקר לשמור על קו פשוט ונקי. פינות אוכל נפתחות המשלבות זכוכית ומתכת יתאימו גם הן. מומלץ לבחור בריהוט עם גוון בהיר כמו אפור, לבן, שמנת, בז' ולשלב אותם בסגנן זה. כשמדובר בחדרי מגורים כמו חדר שינה או חדרי ילדים אפשר לבחור בסגנון צבעוני יותר.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?