fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב ביתי בדירות גן

עיצוב ביתי

תקופת הקורונה שבה כל בני הבית היו בתוך הדירה יחד פרקי זמן ארוכים לאור הסגרים, יצרה שינוי בקו החשיבה של ישראלים רבים והם הגיעו למסקנה שהבית שלהם שעד עתה נראה להם מתאים עבורם, הוא לא מספיק מרווח כאשר יש מצבים קיצוניים כמו מגפה. לכן רבים מהם החליטו למכור את הבית הנוכחי שלהם ולרכוש במקום זה דירת גן שיש בה חצר גדולה סביב הבית, בית פרטי או דירה עם מרפסת גדולה או גג. הקו המנחה בכל האופציות האלו הוא שיהיה מרחב גדול לנוחות מקסימלית של בני המשפחה במבנה הכולל עיצוב ביתי יפהפה תוך חשיבה על כל פרט ופרט.

הגינה סביב הבית או במרפסת יוצרת עולם חדש בנראות הבית. אפשר ליהנות מדפוסי אירוח של המשפחה המורחבת ושל חברים בפינת הישיבה האלטרנטיבית בגינה, להפעיל מנגל בפינה מעט מרוחקת וליהנות מהאווירה הנפלאה. אחד הנושאים שאהובים מאד על הישראלים הוא טיפוח הגינה והבית ולכן הם קונים צמחים ופרחים ססגוניים. יש חשיבות רבה לרכוש צמחים ופרחים שהם רב עונתיים שמתאימים לאקלים בסביבת המגורים ולשתול אותם בתוך כדים מעוצבים לבית . כך מפזרים כמה כדים בגינה וגם בתוך הבית, תוך יצירת סינרגיה עיצובית הן בבית והן מחוצה לו כדי שתהיה  המשכיות.

חשיבה על עיצוב ביתי

בעבר רוב הלקוחות בחרו רהיטים פונקציונליים בגוונים שנראים להם מתאימים והציבו אותם בסלון ובחדרים האחרים. אך היום ברוב המקרים כאשר רוכשים נכס חדש או יד שנייה, שוכרים את שירותיו של מעצב פנים שיתכנן את הנראות של הבית על כל רבדיו. יחד עם הלקוחות הם בוחנים כמה סגנונות עיצוב עכשוויים כדי לבחור את האופציה שתעניק בית חם לכל בני המשפחה. יש לקוחות שמעוניינים בעיצוב ביתי בסגנון קלאסי, מודרני, כפרי, הייטקיסטי, נורדי ואחרים. בהתאם להחלטה זו בוחנים אפשרויות שונות של ריהוט לכל פינות הבית, אשר כולן תואמות את הקו העיצובי שנבחר.

היתרונות של מעצב פנים

היצירתיות של מעצב הפנים מאפשרות לו לראות מראש בדמיונו את המראה הסופי של הבית ולכן קל לו מאד לתמרן בין המשימות שכוללות את בחירת פריטי ריהוט שונים וגם אקססוריז כמו ווילונות, שטיחים, מוצרי טקסטיל, חפצי נוי ועוד. כך בזמן בניית הבית או בעת השיפוץ המאסיבי הלקוחות קונים לאט לאט את כל המוצרים הנדרשים עבור עיצוב ביתי מושלם כדי שהייצור שלהם יסתיים עד מועד כניסתם למגורים.

רהיטים לדירה החדשה

ברוב המקרים עם המעבר לדירה חדשה, הלקוחות מעוניינים לרכוש ריהוט חדש. כך הם בוחנים לדוגמה אילו מיטות יהיו המתאימות ביותר לילדים כמו מיטת חבר או מיטה וחצי על פי גילם של הילדים. כמו כן איזו ספה תהיה הפונקציונלית ביותר לבני הבית, אם יש במשפחה ילדים קטנים וגם חיות מחמד. ההיצע הוא נרחב מאד ובסיועו של מעצב הפנים מתאמים עיצוב ביתי מושלם לכל נכס.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?