fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצעים – כיצד בוחרים את המצעים הנכונים עבורנו

ישנם פריטים לבית שאנחנו רוכשים פעם אחת ומשתמשים בהם במשך שנים ארוכות, עד אשר הם יוצאים מכלל שימוש, בין אם זה בגלל שהם נהרסים, מפסיקים לעבוד או במקרים של מוצרי טקסטיל, הופכים בלויים ואי אפשר עוד להשתמש בהם, אז אנחנו חייבים לקנות חדשים. 

דוגמא טובה לכך הם מצעים למיטה. בדרך כלל, אנחנו קונים מספר סוגים של מצעים ומשתמשים בהם במשך שנים, אלא אם כן אנחנו מקבלים בתור מתנה באירועים שונים (לא פעם נהוג לתת מצעים בתור מתנה לחתונה, חגים ואירועים אחרים). על כן, אנחנו לא קונים אותם לעיתים תכופות. מן הסתם, זה אומר, שלא תמיד אנחנו זוכרים כיצד לבחור את המצעים הנכונים עבורנו, ולא תמיד אנחנו זוכרים היכן אנחנו יכולים לחפש דוגמאות שיכולות להתאים לנו. 

לפני שנסביר כיצד קונים מצעים בצורה נכונה, חשוב להדגיש שתי נקודות, הראשונה, לשמחתנו אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד מקומות בהם ניתן לרכוש מצעים למיטות מגדלים שונים, לכל צורך שהוא. לכן, אנחנו לא חייבים להסתפק ברכישה במקום ספציפי. הנקודה השנייה שצריך לזכור, אם אנחנו מחליטים לרכוש מתנה לחברים, הרי שעלינו לבחון מה הם אוהבים, איזה סגנון, איזה עיצוב, וכמובן לדאוג לפתק החלפה בשביל שהם תמיד יוכלו להחליף אם זה לא מתאים.

רכישת מצעים, כאמור, מתבצעת לעיתים רחוקות יחסית, בהנחה סבירה שהפריטים שיש לנו מחזיקים מעמד מספיק זמן. עם זאת, אנחנו צריכים להחזיק בבית מספר סטים עבור כל מיטה, על מנת שנוכל להחליף לפחות פעם בשבוע. 

כיצד רוכשים מצעים בצורה נכונה

ישנן כמה נקודות ספציפיות שעלינו להתייחס אליהן בהקשר של רכישת סטים למיטות:

נקודה ראשונה היא כמובן הגודל. כל סט מתאים לגודל אחר של מזרון. תמיד רצוי לקנות סט שהוא מעט יותר גדול מהמזרון, על מנת שנוכל לשים אותו בצורה נוחה, והוא לא יצא באמצע הלילה. המטרה של כל סדין הוא לשמור שאנחנו לא נמצא את עצמנו ישנים על המזרון, ולכן הוא צריך להיות מהודק היטב. לשם כך, אגב, אפשר לרכוש אטבים מיוחדים שיהדקו את הסדין. 

נקודה שנייה, אנחנו צריכים להתייחס לשאלת הבד. ישנם סטים עם בדים שונים, כל אחד מהם משפיע על היכולת שלנו לישון בצורה נעימה ושלווה, בלי הפרעות, כמו כן, כל סוג משפיע על הנקודה הבאה שלנו והיא התחזוקה. 

נקודה שלישית כאמור היא התחזוקה של המצעים. חשוב שאנחנו נקפיד על כך שיהיה לנו קל לכבס ולנקות את המצעים. בפרט אם מדובר בכאלה שאמורים לשרת ילדים או אם יש לנו כלבים וחתולים בבית, והם נוהגים לעלות על המצעים. חשוב להדגיש כאן, שאנחנו יכולים להשתמש במברשת מיוחדת וכן שואב אבק קטן לניקיון יומיומי. 

נקודה רביעית, יש להתייחס לעיצוב של המצעים, עד כמה הוא מדבר אלינו ומתאים לסגנון שלנו. 

 

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?