fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהי הדרך הכי טובה לנקות ספה?

עם כל כך הרבה סוגים שונים של כתמים ברמות הכתמה שונות, ניקוי ספה אינו משימה קלה. התהליך הזה דורש הרבה זמן ומאמץ ויכול להיות די מייגע. עם זאת, יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי להקל על עצמכם ועל התהליך, המשיכו לקרוא.

הדרך הטובה ביותר לנקות ספה היא באמצעות מים וסבון, אבל בחלק מהמקרים אתם תצטרכו חומרים ייעודיים ושיטות ייעודיות להסרת כתמים מהספה. לא תמיד מים וסבון יצליחו להסיר כתמים, כאשר תמיד יהיה כדאי להתחיל עם שואב אבק עם זיפים רכים. זאת, כדי להסיר לכלוך גס על פני הספה. מה השלבים הבאים עבור ניקוי ספות בירושלים ובאופן כללי? המשיכו לקרוא.

לבחור את חומר הניקוי הנכון

כדאי להימנע משימוש בכימיקלים שעלולים לפגוע בבד או לגרום לתגובות אלרגיות אצל אנשים, אלא אם אתם מכירים את סוג החומר הכימי, את סוג הספה ויודעים שהניקוי יעבור בצורה חלקה. אם אתם לא מכירים את החומר, חשוב לבדוק מראש עבור מה הוא מיועד ועל אילו סוגי בדים ניתן ליישם אותו.

לאחר שבדקתם כי אותו חומר ניקוי מתאים עבור ניקוי ספות בירושלים ובכלל, הגיע הזמן ליישם אותו על גבי הספה בלבד. עם זאת, עושים את זה בזהירות ומתחילים באיזושהי פינה אחורית נסתרת על גבי הספה. זאת, כדי לוודא בפעם האחרונה שהחומר אינו מסב נזק לבד כמו הכתמה, הורדת צבע וכולי.

אם אפשרי – שואב אבק לניקוי ספה

הדרך הטובה ביותר לנקות ספה היא באמצעות שואב אבק. הסיבה לכך היא שלשואבים יש מברשות שיכולות להגיע עמוק לתוך הספה ולהיפטר מלכלוך. עם זאת, שואב אבק יהיה רק הצעד הראשוני בניסיון לנקות את הספה. לאחר ששאבתם את הלכלוך הגס מהספה, הגיע הזמן להיכנס עמוק יותר.

כדי לחדור לעומק הבד ולהסיר ממנו כל מיני לכלוכים שהצטברו עם הזמן, נסו להשתמש בשיטות ביתיות כמו חומץ לבן, מים, לימון ואבקת סודה לשתייה. וגם כאן, חשוב לבדוק מראש אם החומרים שאתם רוקחים בעצמכם לא גורמים לנזק בבד של הספה. באותה שיטה עם חומרי ניקוי קמעונאיים, מנסים את החומר ראשית בפינה נסתרת מאחורה.

מציאת חברת ניקוי ספות מקצועית

בין אם אתם מחפשים חברת ניקוי ספות בירושלים או בעיר אחרת, אנחנו ממליצים על שכירת חברת ניקיון שמספקת אחריות על העבודה שלה. ישנן לא מעט חברות ניקוי ספה, כאשר חלקן מקצועיות ומהימנות ואחרות אולי חובבניות יותר. וזו הסיבה לכך שחשוב לקבל מספר הצעות מחיר מכמה חברות שונות.

כל עוד תקבלו אחריות על עבודת הניקוי, אתם אמורים להיות עם ראש שקט. בתוך כך, חשוב לערוך מחקר שוק לפני הזמנת חברת ניקוי לספה בירושלים ובכל עיר אחרת. את מחקר השוק שלכם (כולל השוואת מחירים לניקוי ספה) תערכו באינטרנט בכמה דקות.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?