fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ככה תעצבו את הסלון שלכם הכי יפה ומודרני ל 2022

הסלון הוא חלק מרכזי מהבית ורבים נוטים להעביר בו שעות רבות ביום. בנוסף, הוא אף מקום למפגש משפחתי ואף לאירוח של אורחים מבחוץ. לכן, כדאי מאוד להשקיע בעיצוב הסלון ולהפוך אותו לחלל יפה ומרווח ונעים לשהייה עבורכם.

אם אתם עוברים לבית חדש או משפצים את הבית שלכם ומשפצים את הסלון תוכלו לעצב את הסלון בצורה יפה ומודרנית. תוכלו להשתמש בכמה טיפים פשוטים שריכזנו עבורכם כדי ליצור סלון מסוגנן שיקלע לטעמכם וישרת אתכם לאורך זמן.

התאמת צבע הריהוט לגודל החלל

לבחירת צבע הריהוט חלק נכבד מעיצוב הסלון. במידה וחלל הסלון שלכם קטן העדיפו לבחור ריהוט וספות בצבע בהיר מה שיקנה תחושה של חלל מרווח וגדול. מנגד, אם יש לכם חלל ענק מומלץ לבחור ריהוט בצבע כהה. ריהוט כהה יגרום לתחושה של חלל מצומצם יותר ויקנה תחושה חמימה וביתית. לכן, חשבו טוב לפני שאתם מרהטים את הסלון החדש והתאימו את צבע הסלון בהתאם.

התאמת הריהוט לצורך דיירי  הבית

חשוב מאוד להתאים את סגנון וצבע הריהוט לצורך ולשימוש בסלון. לדוגמא, אם אתם יודעים שאתם מרבים לארח ותשבו המון בסלון העדיפו לבחור ריהוט בצבע כהה כדי לשמור על הנראות שלו לאורך זמן. זאת, בבכדי למנוע בלאי של ריהוט בהיר ונראות דהויה.

כמו כן, אם אתם יודעים שאתם לא שוהים הרבה בסלון ורוב השהייה שלכם היא בפינת האוכל או בשאר חלקי הבית תוכלו לבחור מערכת ישיבה מסוגננת יותר ופחות נוחה. ולחילופין אם אתם יודעים שתשבו הרבה בסלון בחרו מערכת ישיבה נוחה שתוכלו לשבת בה בנוחות ולצפות בטלויזיה.

מאוור תקרה כאלמנט עיצובי

כיום, כתחליף או תוספת למיזוג האוויר תוכלו להתקין מאוורר תקרה. קיימים מאווררי תקרה סווינג בשלל עיצובים וצבעים ובסגנונות שונים. כמובן, שישנם מאווררי תקרה בשלל מידות שיוכלו להתאים לכל חלל שהוא.

מאוורר תקרה שמותאם לטעמכם והצבע שלו מתאים לסגנון והעיצוב של החלל יכול לשמש עצמו כאלמנט עיצובי. במקרה זה, מאוורר תקרה יכול להוסיף רבות לעיצוב החדר ולתרום רבות לסגנון שלו.

הוספת צמחייה ופרטי נוי

הוסיפו צמחים חיים ופריטי נוי לטעמכם כגון: תמונות, אביזרים, מראות, שעונים וכו'. הוספת צמחים חיים תתרום לתחושה חיה ורעננה במרחב החדר. הקפידו להשתמש באגרטלים וכדים שמתאימים לעיצוב החדר שלכם. כך, תוכלו ליצור עיצוב שמותאם לטעמכם וליצור עיצוב אחיד בחלל.

אביזרים לחדר יתרמו רבות לנראות החדר ותוכלו להכניס נגיעה אישית משלכם לסלון שלכם. במסגרת זאת, הוסיפו פריטים שקשורים אליכם או אל תחומי העניין שלכם. כך תוכלו ליצור אוירה ביתית וליצור אווירת שייכות של הסלון אליכם. כאשר תעשו זאת תוכלו ליצור תחושה חמימה וביתית וליצור אווירה מהנה כאשר יגיעו אליכם אורחים.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?