fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים והמלצות ליצירת מטבח מעוצב

מטבח מעוצב

מטבח מעוצב הוא מקום שנעים יותר לשהות בו כדי לבלות עם המשפחה או כמובן על מנת לבשל, לטגן, לאפות ולהכין ארוחות. אבל איך מעצבים את המטבח בצורה שתהיה גם יעילה וגם אסתטית ואיפה שמים את פינת האוכל? הנה כל ההמלצות החשובות

המשימה להגעה למצב של מטבח מעוצב מושלם דורשת מחשבה והכנה מוקדמת. זו משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב, כי המטבח הוא אחד החדרים היחידים בבית שאמורים לא רק להיראות טוב – אלא גם לתפקד מצוין. יתרה על כך, מטבח הוא מקום שבו יש כל הזמן תנועה, זרימה של מים, עשן ולחות. אם מוסיפים למשוואה את העובדה שבני משפחה משתמשים במטבח לבילוי זמן איכות משותף, מבינים למה העיצוב שלו דורש השקעה.

כך בוחרים סגנון מתאים ליצירת מטבח מעוצב

השלב הראשון בעיצוב כל סוג של מטבח הוא לבחור את הסגנון המועדף. סגנון עיצובי יכול להיות מודרני או כפרי, כאשר ההבדל בא לידי ביטוי בסוג חומרי הגלם שבהם משתמשים.

בסגנון עיצוב של מטבח מודרני משתמשים בעיקר בחומרי גלם כמו מתכת, אלומיניום, נירוסטה וזכוכית ושומרים על קווים נקיים ואלגנטיים. לשם השוואה, בסגנון עיצוב כפרי משתמשים בעץ ומשיגים אווירה חמימה ומשפחתית. אז מכאן והלאה, כל שנותר הוא למצוא את הסגנון שאליו הכי מתחברים.

העיצוב מתחיל במשטח העבודה

ברמה הפונקציונאלית, מטבח מעוצב צריך להיות בעל ריצוף שאותו קל לנקות ולתחזק. בנוסף, כדאי לבחור שיש למטבח ברמה גבוהה על מנת לחסוך מאמץ בעתיד.

שיש אבן קיסר למטבח למשל יכול להתאים גם לסגנון עיצוב כפרי וגם לסגנון עיצוב מודרני. בגלל שיש המון דגמים וגוונים שונים של שיש כזה, ניתן לבחור אותו על פי הסגנון הקיים ולשדרג את מראה המטבח בלי להתאמץ.

לא לשכוח פינות אוכל

מטבח עם הרבה מקום פנוי מאפשר שילוב של פינות אוכל מעוצבות. אם אין במטבח עצמו מספיק מקום, אפשר לדאוג להצבת פינת אוכל איכותית במעבר בינו לבין הסלון.

פינת אוכל ברמה גבוהה מורכבת משולחנות וכיסאות. כאן ההמלצה היא לשדך כסאות עץ למטבח בסגנון עיצוב כפרי, אך להעדיף כסאות מתכת או פלסטיק עבור מטבח בסגנון עיצוב מודרני. כמובן שלא מדובר על חוקים קשיחים וניתן בהחלט לגלות גמישות, אך אלו הקווים המנחים לעיצוב שייראה הרמוני ונעים.

למה שווה להשקיע במטבח מעוצב?

הטעות הנפוצה היא להסתכל רק על השורה התחתונה ועל המחיר של מטבח מעוצב  או פינות אוכל מעוצבות. נכון שצריך להשקיע קצת כסף כדי לעצב את המטבח, אבל מדובר על חלל הפנים הכי חשוב בבית.

חוץ מזה, הוצאה חד פעמית על עיצוב המטבח היא השקעה משתלמת לכל דבר ועניין. אם מעצבים מטבח ומגלים יצירתיות, משביחים את ערך הנכס. זו סיבה מספיק טובה לתכנן היטב את המטבח ולעצב אותו ברמה גבוהה.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?