fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים והמלצות לבחירת רהיטים לבית

אולי תתפלאו לשמוע, אבל ריהוט הבית הוא הרבה יותר מבחירת רהיטים שמושכים את העין; הוא תהליך מורכב שמחייב מחשבה, תכנון והתאמה של הרהיטים החדשים לחדרי הבית ולסגנון העיצובי שלו. ריהוט איכותי ישפר את מראה הבית וגם את ההרגשה שלכם. רוצים לחדש את הבית ולהתחדש ברהיטים חדשים? הגעתם למקום הנכון. כאן תמצאו טיפים מועילים והמלצות חשובות לעיצוב סביבת מגורים הרמונית, שימושית ויפה. מוכנים? בואו נתחיל.

מה הסגנון שלכם?

אז איך מתחילים לרהט את הבית? מגדירים את הסגנון האישי. בין שאתם מעדיפים מראה מודרני או מינימליסטי, ובין שאתם מעדיפים אווירה כפרית נעימה, הסגנון האישי שלכם יהיה הבסיס לכל החלטות שתקבלו בתהליך הריהוט. לא יודעים מה הסגנון שלכם? שאלו את עצמכם מה אתם אוהבים, ומה תשמחו לראות בבית, או היכנסו לאתר של דיזיין שופ – חנות רהיטים אונליין בחיפוש אחר השראה.

הכירו את המרחב האישי שלכם

אחד הדברים שמשפיעים על תהליך בחירת רהיטים הוא גודל החדרים בבית. מדדו כל חדר וחדר בבית והביאו בחשבון חלונות, דלתות או עמודים. בדקו את הגודל של הרהיטים והתאימו אותם למידות החדר. כך תוכלו לשמור על ההרמוניה בחדר ותיהנו מיופיו.

לכו על נוחות

הנוחות צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות שלכם כשאתם בוחרים רהיטים חדשים לבית. בין שאתם קונים ספה חדשה או כורסאות, ובין שאתם מחפשים כסאות לשולחן האוכל, מיטה או שולחנות כתיבה לילדים, ודאו שהרהיטים נוחים ולא רק יפים. זכרו שרהיטים נוחים תורמים לשלומות של בני הבית ולהרגשה הטובה של כולם.

אל תוותרו על איכות

רהיטים איכותיים נשמרים שנים רבות, ולכן הם השקעה נבונה ויעילה. זכרו שרהיטים איכותיים הם לא בהכרח זולים, אך רהיטים זולים עלולים לעלות לכם ביוקר בחלוף הזמן. בחרו ברהיטים עמידים שעשויים מחומרי גלם משובחים. הם אולי יהיה יקרים מעט אך ישתלמו בטווח הארוך.

חשבו על שימושיות ועל רב־תכליתיות

הרהיטים החדשים והיפים שלכם צריכים להיות שימושיים ורב־תכליתיים ולהתאים לצורכי היום־יום שלכם ולצרכים המשתנים בחלוף השנים. מהם רהיטים רב־תכליתיים? ספה שנפתחת למיטת אורחים מדהימה, אי למטבח עם דלפק מתקפל, שולחן מחשב עם כונניות לאחסון ספרים; האפשרויות הן אין־סופיות.

התאימו את הרהיטים החדשים לצבעים השולטים בבית

צבעים אחידים או הרמוניים משלימים את הסגנון העיצובי בבית ותורמים לאווירה הטובה בו. כשאתם בוחרים רהיטים חדשים, הביאו בחשבון את הצבעים השולטים בבית וקנו רהיטים בגוונים שיהלומו אותם. באופן כללי כדאי שצבעי הבית יקלעו לטעמכם האישי. צריכים עזרה? רהיטים בצבעים ניטרליים ישתלבו בקלות בכל פלטת צבעים, ואילו רהיטים בצבעים עזים ימשכו עניין ויהוו נקודת מיקוד מעניינת.

אל תגבילו את עצמכם עם מערכות רהיטים

אתם לא חייבים לקנות מערכות רהיטים אחידות. תוכלו לבחור רהיטים חדשים בסגנונות שונים ולעצב את הבית כרצונכם לפי העדפותיכם ונטיית ליבכם. תנו ליצירתיות שלכם להתפרע אך ודאו שהאיזון ההרמוני בבית נשמר.

רהיטים חדשים – התחלות חדשות

אף על פי שתהליך הריהוט יכול להיות מאתגר ומורכב, הוא תמיד משמח וממלא את בני הבית בציפייה ובתקווה. רהיטים חדשים בבית יעזרו לכם להרגיש שאתם עומדים בפני התחלות חדשות מפתיעות ומרגשות, ובצדק. כשאתם בוחרים ברהיטים חדשים לבית, הביאו בחשבון את הסגנון האישי, את הנוחות שלכם, את הגודל של החדרים ואת הפונקציונליות של הרהיטים. כמו כן אל תגבילו את עצמכם עם מערכות רהיטים, תנו ליצירתיות ולמקוריות להוביל אתכם, והתוצאות לא יאכזבו אתכם. אז קחו את הזמן, בדקו את האפשרויות העומדות לרשותכם והשקיעו ברהיטים שיעזרו לכם להרגיש בבית באמת.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?