fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חידוש המטבח למביני עניין

חידוש המטבח

חידוש המטבח

לאנשים רבים יש טאץ' בנושא עיצוב הבית. הם יודעים איזה חפץ נוי מתאים לכל מיקום בבית, יקנו את הפריטים המתאימים ביותר כמו ווילון מהמם לסלון, שטיח בעל נראות יוצאת דופן שיתאים מאד לחדר הילדים, או תמונה יפהפייה שתהפוך את הסלון ליפה במיוחד. תכונות אלו יוכלו לעזור לכם כשהחלטת על חידוש המטבח ותצטרכו להחליט על הקו החדש ובעת בחירת ריהוט למטבח

מטבח בטעם 

המטבח הוא המרכז של הבית והרבה חוששים לטעות בבחירה וחוששים לבחור פן הבחירה לא תהיה מוצלחת. רבים האנשים אשר מעדיפים לקחת בעל מקצוע אשר בעל הכשרה כתחום אדריכלות ועיצוב פנים, למשל. מדובר על הכשרה ארוכת שנים ומעמיקה. היא לרוב כוללת נושאים כמו אדריכלות בניין כדי לתכנן את נראותו של מבנה חדש, בפאן החיצוני, המבואה, התכנון המרווח של כל אחת מהדירות ויצירת כמה דפוסים של דירות בהתאם לניצול המקסימלי של השטח. איך זה יעזור לכם? בעל המקצוע יכול להפיס את חששותיכם ולאפשר לחזון ולרעיון שלכם לצאת אל הפועל תחת מעטפת של סגנון עיצובי מותאם לבני המשפחה ולבית.

המטבח לא כולל רק ריהוט, אלא גם ציוד חשמלי ואקקסוריז. השילוב דורש ידע. כאמור יש שרואי םזאת באופן אינטואיטיבי ויש שלומדים את רזי המקצוע. החשוב הוא שכאשר אתם מעוניינים לחדש את המטבח שלכם שאל תתנו לחשש למנוע את ההתקדמות. אתם יודעי םמה אתם רוצים ומה אתם צריכים. וצריך להיות איזון בין הפונקציונליות לבין הנראות.

חידוש המטבח

אז מה נדרש לעשות? קודם להחליט שרוצים שינוי. להכנס למטבח ולחשוב מה כבר לא מתאים, מה רוצים כבר לשנות. אם יש דמיון ויזואלי, אז איך היו רוצים שיראה המטבח. נקודת פתיחה זו תפתח את הדרך לתהליך מדהים של בחירת ריהוט וציוד מותאם. ביחד עם בעל המקצוע יהיה ניתן לקחת את הדמיון ולשלב עם המבנה הגיאומטרי של חלל זה ואפשרויות העבודה איתו. שזה השלב השני. ההבנה מה ניתן ואפשרי לעשות. המעצב בונה כמה סקיצות לתכנון מחודש של ארונות המטבח, להוספת אי וליצירת מבנה פונקציונלי ויפהפה. 

ברוב המקרים ארונות הסנדוויץ' שקיימים במטבח הם בטיב מעולה ולכן בעת חידוש המטבח מחליפים רק את החזיתות או משדרגים אותם. כמו כן מחליפים את כל הצירים שהחלידו עם השנים. 

תכנון המטבח המשודרג 

בשלב הבא, יגיעו ההצעות. המעצב מציע ללקוחות כמה סגנונות עיצוביים לבחירתם, סגנון כפרי, מודרני, קלאסי או שילוב של כמה סגנונות כדי שהלקוחות יכירו אותם ויראו באיזה מהסגנונות הוא המתאים להם ביותר.  כמשדברים על נושא הריהוט, החשוב הוא לדעת, שניתן אף להעזר בחנות עצמה. ישנם לא מעט בעלי מקצוע עם נסיון רב שיודעים כבר בהתאם למפרט ולתכנון להתאים לכם ריהוט שמדוייק לכם.

לאחר בחירת הסגנון העיצובי הם מתמקדים בתכנון הצורך בארונות המטבח, היכן וכמה יחידות אחסון ייוצרו עבור מוצרי המזון, עבור כלי האוכל, מגירות עבור הסירים והמחבתות, סרוויסים, קופסאות אחסון מזון ועוד. זאת כדי לדעת אם כמות הארונות שקיימת כעת היא מספיקה, או שיש צורך להוסיף עוד כמה ארונות, אם יש לכך מקום.

בנוסף לכך הם מתכננים את האי בהתאם למגבלות השטח שיהיה דלפק עבור הארוחות ביום יום עמדת עבודה נוספת לצרכי אפייה ובישול וגם מקום אחסון בכל השטח שמתחת לאי. 

לב ליבו של הבית 

המטבח הוא לב ליבו של הבית ולכן הוא נושא אקוטי ולאחר החידוש הנראות שלו היא מדהימה ונראה מטבח חדש לחלוטין.

מאמרים נוספים

תכנון עיצוב לדירה קטנה

דירות קטנות הן חלק מתנועה עולמית של צמצום שטח המחיה ושיפור איכות החיים. קטן זה טוב, קטן זה יפה, אבל קטן חייב להיות חכם. דירה

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?