fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך לפינוי מהיר של רהיטים ישנים מהסלון

רהיטם ישנים

כך תפנו רהיטים ישנים מהסלון

הסלון שלכם מבולגן ומיושן? חולמים לחדש אותו אבל קודם מוכרחים לסלק ממנו רהיטים ישנים ? ישנן המון דרכים שבהן תוכלו לעשות זאת, כשכל הרהיטים הישנים שלכם לא בהכרח יסיימו את דרכם בתוך הפח. לפניכם הדרך המהירה ביותר לפנות את הסלון, רגע לפני שתתחילו לחדש ולשפץ אותו:

חידוש ושיפוץ הסלון

הבית שלנו הוא מקום מבצרנו. הוא המפלט שלנו מהעולם, החום וההגנה. לכן נרצה שהוא יראה אסתטי ומסודר באופן קבוע, מה שלעתים מצריך מאיתנו שדרוג של מראה הבית. הסלון הוא בדרך כלל המקום הראשון שאנחנו פוגשים בכניסה הביתה, מה שהופך אותו לחלל שמעניק את הרושם הראשוני ואת הטון לכל המראה של הבית. הוא לרוב יהיה זה שתרצו לסדר קודם, כאשר ברוב תהליכי העיצוב, נהוג להיפטר גם מהרהיטים הישנים או חלקם לטובת רכישת חדשים שיעניקו מראה משודרג וחלומי.

מי מעוניין בכלל במספר רהיטים ישנים?

מכיוון שאתם בוודאי מעוניינים שהסלון שלכם יעבור מייקאובר מדויק תוך כמה שפחות זמן, מומלץ שתתייעצו לפני סילוק החפצים עם מומחה פינוי דירה. הסיבה לכך תהיה הרבה פעמים שימוש בכספי מכירת הריהוט והחפצים המיותרים לטובת פעולות השדרוג של הסלון ורכישת הרהיטים החדשים, אם כי לפעמים יש לה גם עקרונות אידיאולוגיים. רהיטים שאינכם מעוניינים בהם לא מוכרחים להגיע לפח ולמעשה כל עוד הם תקינים ושמישים, בטוח שיהיה מי שישמח לקבל אותם.

חברת פינוי מקצועית – מה היא תעשה עבורכם?

מומחה פינוי דירה הוא אדם שמקושר להרבה מאוד גורמים ובעלי מקצוע שיש להם מה לעשות עם החפצים הישנים שלכם, ממעצבים ונגרים שמחדשים רהיטים ישנים, דרך עמותות סיוע לנזקקים ולמשפחות קשות יום ועד ארגונים ומוסדות שתמיד ישמחו לקבל תרומה. אם הריהוט שברשותכם איננו שמיש, המומחים לפינוי הדירות יוכלו לדאוג לצוות שיפנה את כל החפצים מהסלון ויועבר למתחם אשפה חוקי או יימכר לבעלי עניין אחרים (מפעלים ממחזרים לדוגמה), כך שהוא לא יפריע לעוברים ושבים ברחוב סמוך לפח השכונתי. בחלק גדול מהמקרים, ניתן אפילו למצוא פינוי בתים בחינם או תמורת סכום סמלי וכך להיפטר במהירות כפולה מכל הציוד, כשמי ש"ישבור לגביו את הראש" אחר כך יהיה אותו מומחה לפינוי הדירה שייתכן ויצליח למכור אותו מטעמו.

פינוי מהיר של הסלון לקראת מעבר דירה

אם אתם מפנים את הסלון לטובת מעבר דירה או מעבר זמני וחוששים שהריהוט הישן שלכם יינזק, מומלץ שתשתמשו בניילון בועות לעיטוף רהיטים רגישים ותעטפו היטב בסדינים ובדים את כל המשטחים הגדולים על מנת שלא יישרטו. ניתן להשתמש גם בניילון נצמד כך שהמעבר יהיה חלק ובטוח כמה שיותר.

 

מאמרים נוספים

איך תעצבו את הבית לקיץ?

הקיץ הוא תקופה שבה אנו רוצים להרגיש קלילות ורעננות גם בבית שלנו. השמש החמה והימים הארוכים מעוררים רצון לרענן את עיצוב הבית ולהפוך אותו למקום

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?