fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היתרון הגדול של ניקוי ספות מקצועי

ספות

ניקוי ספות מקצועי

בחלק ניכר מזמן האיכות של בני המשפחה, הם יושבים יחד על ספות בסלון, צופים בטלוויזיה ומשחקים במשחקים שונים. עם הזמן ובאופן טבעי, הספות מתלכלכות ונוצרים עליהן גם כתמים במיוחד אם יש בבית ילדים קטנים וגם חיות מחמד. ברוב המקרים מבצעים בני המשפחה ניקוי ספות אחת לכמה ימים באמצעות שואב אבק. אך כל ספה זקוקה לניקוי משמעותי הרבה יותר באמצעות חומרי ניקוי מקצועיים וייעודיים לכך, כדי שיהיה הרבה יותר נעים לשבת על הספה.

האופציה הנכונה ביותר לצורך טיפול בספות היא באמצעות חברה מקצועית שתחום התמחותה הוא ניקוי ספות הם מבצעים ניקוי יסודי בכל ספה על כל רבדיה באמצעות מכשור ייחודי הקיים ברשותם. המומחים מקרצפים את הריפוד באמצעות חומרי הניקוי שמתאימים לבד או לסוג העור הקיים בבית ולאחר מכן הם שוטפים זאת עם מברשות ומים כמה פעמים. כתוצאה מכך ולהפתעתם של הלקוחות המים שנכנסים לתך מכשיר מיוחד הם שחורים. העובדים שופכים את המים ומבצעים את הפעולה הזו שוב עם מים נקיים, עד שהספה נקייה לחלוטין.

תדירות הביצוע של ניקוי ספות מקצועי

ההמלצה של אנשי המקצוע העוסקים בתחום זה היא לבצע ניקוי ספות מקצועי אחת לששה חודשים או לכל המאוחר אחת לשנה.

הסיבה העיקרית לכך היא שבני הבית אינם רואים כל הלכלוך שמצטבר בין פינות המושבים של הספה. במקרים רבים מדובר בפירורי מזון ולכן עם הזמן מצטברים שם חיידקים שאינם בריאים.

כאשר אנשי מקצוע מיומנים מבצעים את הניקוי והחיטוי, הם קוטלים את כל החיידקים ומנקים כל מיקום קטן כגדול וכך משאירים מרחב נקי ומצוחצח.

הסרת כתמים מהספות

כאשר נוצרים כתמים על הספות רצוי לטפל בהם באופן מידי באמצעות מגבון או חומר ניקוי שמתאים לספות. בדרך זו קיים סיכוי סביר שחלק גדול מהכתמים יוסרו או יהיו בהירים יותר. כאשר מנקי הספות המנוסים מבצעים ניקוי ספות מקצועי הם מקדישים תשומת לב רבה לנושא הכתמים ועושים כל שניתן כדי להסיר אותם. הכול תלוי בגורם שיצר את הכתם כמו לדוגמה גלידה או קטשופ וכמה זמן הכתם קיים על הספה. ככל שמדובר בפרק זמן ארוך יותר, כך יהיה קשה הרבה יותר להסיר את הכתם.

במקרים שבהם אי אפשר להסיר את הכתם, אך לאור העבודה המיומנת שתתבצע, הכתם יהפוך לבהיר יותר וכך לא יבלוט.

בשנים האחרונות קיימת מגמה בבתים רבים להזמין כל ששה חודשים את הצוות של חברות הניקיון האיכותיות, אשר הם מנוסים מאד בניקוי ספות ולכן בתום הניקוי הספה חוזרת בדרך כלל לנראות הקודמת שלה, כמו בעת הרכישה בחנות הרהיטים. פתאום הצבע שלה הופך להיות חיוני ונקי מאד.

לאחר הניקוי הספה נותרת רטובה כך שיש להמתין כמה שעות או יום אחד עד שהיא יבשה לחלוטין ולאחר מכן בני הבית שמרגישים בשינוי התהומי, ייהנו לשבת עליה שוב.

מאמרים נוספים

איך תעצבו את הבית לקיץ?

הקיץ הוא תקופה שבה אנו רוצים להרגיש קלילות ורעננות גם בבית שלנו. השמש החמה והימים הארוכים מעוררים רצון לרענן את עיצוב הבית ולהפוך אותו למקום

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?