fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריכה לחצר: 5 טיפים מנצחים שחשוב להכיר לפני התקנת הבריכה בשלבים הנכונים

אין דרך טובה יותר לבלות יום קיץ חם בישראל מאשר להירגע בנוחות של בריכה לחצר בשטח החיצוני הפרטי של ביתכם.  שלך. בריכה ביתית מאפשרת לכם לטבול במים קרירים או להשתרע על כיסא נוח ולהשתזף כשהילדים שלכם משחקים בבריכה. זה כיף שכל המשפחה והחברים יכולים ליהנות ממנו.

כמובן שהתקנת בריכת שחיה בקרקע היא התחייבות גדולה אשר תשנה לנצח את המראה והסביבה של החצר או הגינה שלכם, כך שלפני שתתקינו בריכה בתוך הקרקע בנכס שלכם, הנה חמישה טיפים מועילים להתקנת בריכה, שהמומחים בתחום ממליצים לקחת בחשבון.

1. הכנת שטח החצר שלך

רוב הבריכות בקרקע מעוצבות בצורת מלבנית אך לא כל החצרות שטוחות מספיק כדי לתמוך בעיצוב זה. שיקול נוסף הוא שאם אתם מעוניינים להתקין בריכה לחצר שמוקפת במיטות שיזוף, קחו בחשבון שעיצוב זה עשוי להגביל את הגודל והצורה של הבריכה הקרקעית שלכם.

למרבה המזל, בעוד שעיצובים מלבניים לבריכות ביתיות עשויים להיות הנורמה, ישנן צורות רבות שניתן ליצוק אליהן בריכה בקרקע. בריכות עגולות, חצי עגולות ואפילו משולשות ניתנות לבנייה באותה מידה, ובהתאם לצורה ולשיפוע החצר שלכם, הן עשויות להשתלב טוב יותר ולהיראות הרבה יותר יפה מאשר בריכה מלבנית רגילה.

אם אתם מעוניינים בעיצוב מותאם אישית שלא מתאים לצורה גיאומטרית ספציפית, של שילוב אלגנטי של בריכה לבית פרטי בתוך הגינה, זו אפשרות נוספת שניתנת לביצוע.

2. שיקול אופן השימוש בבריכה

אחד השלבים החשובים ביותר בתכנון הבריכה הוא שיקול השימוש העיקרי בה, וחשוב להחליט מראש על מטרת השימוש בה, כמו למשל:

  • בריכה שהילדים יוכלו לשחק בה בתדירות גבוהה.
  • התקנת בריכה שתאפשר לכם לבצע אימוני שחיה, אירובי מים או צורות אחרות של פעילות גופנית.
  • תכנון מסיבות בריכה לחברים.
  • או שאתם מתכננים להשתמש בבריכה רק לעתים נדירות, ושיקול ההתקנה הוא שיפור הערך האסתטי של החצר שלכם.

מאפייני הבנייה וההתקנה של הבריכה החיצונית בביתכם יושפעו מכל אחד מהשיקולים האלו, והסיבות שלכם להתקנת בריכה ישפיעו על העיצוב שלה.

3. שיקולי עיצוב הבריכה

אם אתה מעוניינים לבנות בריכה שמתאימה למשחקי ילדים ולמפגשים משפחתיים, תוכלו לבחור עיצוב פשוט של בריכה רדודה ונגישה בקלות.

מצד שני, אם אתם מעוניינים להתקין בריכה לשימוש מבוגרים, מומלץ לבחור עיצוב של בריכה עמוקה יותר ששיקולי הבנייה שלה מתמקדים בעיצוב מרהיב.

4. הגנה על הבריכה

ברוב האזורים בישראל, לא ניתן להתקין בריכה בגינה שתתאים לשימוש במשך כל השנה, ולכן אחד השלבים החשובים ביותר בתכנון הבריכה הוא לוודא שהיא מותאמת לאקלים הישראלי, כלומר, לבחור התקנת בריכה עם בסיס שלא ייסדק בקור, לוודא שהבריכה שלכם מנוקזת כראוי ולקנות כיסוי כבד שיעמוד בפני פגעי מזג האוויר. חשוב גם להגן על אנשים, במיוחד ילדים, מהבריכה שלכם.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?