fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחירת רהיטים לאחר שיפוץ בית פרטי ישן

כשרוכשים בית פרטי ישן, רוב האנשים ירצו להתחיל בשיפוץ הבית לפני כניסה אליו. זו הזדמנות נהדרת להחליף צנרת, לטפל בבעיות איטום, להחליף ריצוף ומטבח ובין היתר, גם לעצב מחדש את הבית עם רהיטים. מכיוון שמדובר בהוצאה גדולה על מגוון רחב של רהיטים עבור החללים השונים, ההמלצה הטובה ביותר היא למצוא באזר רהיטים איכותי שבו תוכלו לרכוש מספר רחב של רהיטים במחיר משתלם. במאמר הבא נסביר איך תבחרו רהיטים עבור חללי הבית השונים.

הגדרת הפונקציונאליות של החדרים

לפני שאתם מתחילים לרכוש רהיטים, הדבר הראשון שמומלץ לעשות הוא להגדיר את הפונקציונאליות של החדרים. את השלב הזה, רצוי לעשות עוד בשלבים הראשונים של שיפוץ בתים פרטיים. אם יש לכם אדריכל או מעצבת פנים, ניתן להגדיר זאת איתם. זה חשוב על מנת לתכנן נכון את תכנית החשמל ואת האזורים שתניחו מיטה, ספה וכל רהיט אחר בתוך החלל. תכנון פונקציונאלי מקדים, יסייע לכם ביצירת חללים נוחים ורכישת ריהוט מדויק ומתאים לאורך זמן.

מדידות של החללים השונים

בעת שיפוץ בית פרטי, יגיע הרגע שבו החדרים והחלל המשותף יהיו מוכנים. זה הזמן שבו עליכם להיכנס עם מטר ולהתחיל במדידות של כלל האזורים שבהם יהיו רהיטים. מומלץ ליצור רשימה עם כל הרהיטים שיהיו באותו חדר, לסדר אותם באופן תאורטי בתוך החלל ולמדוד כל אזור שאמורים להיות בו רהיטים. בדרך הזו תדעו את הגדלים והמידות של הרהיטים שתרכשו.

בחירת סגנון עיצובי

רהיטים מגיעים עם סגנון עיצובי. כשרוצים סגנון מינימליסטי, אנו נחפש רהיטים שהסגנון שלהם הוא מודרני והמראה הוא נקי וחלק ללא עיטורים מיוחדים. אם הסגנון העיצובי שאתם מעוניינים בו הוא סגנון כפרי, הרי שתחפשו את ההפך ותרצו ריהוט שיש בו יותר פרטים, ריקועים, חריטות ועיצוב ייחודי. בעת שיפוץ בית קרקע עליכם לבחור עבור הבית את הסגנון שיאפיין אותו.

בחירת חומרי גלם וצבעים

השלב הבא הוא בחירת חומרי גלם עבור הרהיטים וצבעים שלהם. דבר זה תלוי כמובן בסגנון שבחרתם בשלב הקודם. אם הסגנון שלכם הוא כפרי, יכול מאוד להיות שיתאים לכם לבחור רהיטים העשויים מעץ. אם הסגנון שלכם יותר מודרני, נהוג לשלב בין רהיטים העשויים מברזל  או אלומיניום לריהוט עץ. כמו כן, יש לשים לב לצבעים. בסגנון כפרי הצבעים המתאימים לרוב יהיו גווני פסטל המשתלבים גווני עץ ובסגנון המודרני נראה יותר גוונים ניטרליים של שחור, לבן, בז' המשתלבים עם אחד בולט כמו חרדל, אדום או חום.

לסיכום, בעת שיפוץ של בית, יש לעבור מספר שלבים לפני שפונים לרכישת הריהוט, על מנת לרכוש בצורה נכונה המותאמת לעיצוב ולחללי הבית.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?