fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לעצב את הבית באופן מושלם בעזרת אלומיניום?

לא מעט בעלי מקצוע מובילים יגידו לכם שכול עיצוב אמיתי מתחיל עם אלומיניום. ואכן, החומר הדקורטיבי והפונקציונלי הזה נמצא במרכזו של כמעט כל עיצוב ביתי בעשורים האחרונים. אז אם אתם מתכוונים לעצב או לשפץ את דירתכם בקרוב, הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם במשימה!

הוסיפו תריסי אלומיניום חשמליים

לא חייבים לעשות בית חכם בכדי ליהנות מהלוק המינימליסטי שמגיע עם העובדה שניתן לוותר על מתגים ולשמור על קווים נקיים. בעזרת מומחים לביצוע עבודות אלומיניום איכותיות, אשר יודעים לייצר ולהתקין תריסי אלומיניום חשמליים מתקדמים, תוכלו להוסיף טוויסט הייטקי לבית שלכם וליהנות מאווירה קסומה שמקנה האור הטבעי. לכן, אם אתם מתלבטים היכן להתחיל, זו לחלוטין אופציה נהדרת לעיצוב הדירה.

החליפו את הברזים הישנים

בחדר הרחצה או במטבח, אחד הדברים הקטנים שמעניקים את הטון אנד סטייל הם דווקא הברזים. לכן אם אתם רוצים להרים לחללים, זה פתרון פשוט מצוין.. החליפו את הברזים בברזי אלומיניום חדשים ותתרגלו ללוק חדש בבית. שימו לב שאתם בוחרים במט או במבריק (בהתאם לפלטת הגוונים הקיימים כבר בחלל), בכדי לזכות בעיצוב שמתכתב עם החלל שבו הוא קיים.

שדרגו את הידיות של הדלתות

ידיות הדלתות נשחקות עם השנים והן מראות את פגעי הזמן על הדירה שלכם. לכן, שווה להחליף אותן בידיות אלומיניום חדשות עם פרזול מעניין או טוויסט מעניין, בכדי להוסיף טאצ' אישי לעיצוב הבית. הדבר רלוונטי הן לדלתות אשר עשויות מעץ והן לדלתות אשר עשויות מזכוכית משום שהאלומיניום הוא חומר אשר הולך נהדר עם חומרים טבעיים – כך שאין מה לדאוג.

התקינו מדפים יפים

אופציה נהדרת לשדרג את הדירה וגם את האחסון שלה, ניתן לביצוע בעזרת בחירה נכונה של מדפי אלומיניום. בזכות עבודות אלומיניום ברמה גבוהה שנעשו בתחום זה, ניתן להשיג מגוון של מדפים אשר נראים פשוט נפלא ואשר יסגרו לכם את הפינה. התלייה הנוחה, העובדה שהמדפים מגיעים במגוון של גדלים והיכולת שלהם להשתלב בקלות בכל קונספט קיים – הופכות את מדפי האלומיניום לבחירה מנצחת.

החליפו את שער הכניסה

שער הכניסה מספק את המבוא לכל הבית ומעניק הצצה מקדימה לקונספט הדקורטיבי הנבחר. כיום ניתן להשיג שערי כניסה מאלומיניום במגוון של עיצובים שעושים לכם את החיים קלים יותר ואת הבית יפה יותר. לכן, חשוב שתבחרו שער אשר תואם את הקווים העיצוביים אשר נבחרו ואשר ישרת את האמירה האישית שלכם בדבר הלוק של הדירה. במידה ויש לכם מקום מקורה לחנייה, הרי שגם כאן קיימת אופציה לשדרוג המראה של כל חלל הכניסה.

לסיכום: אם אתם מעצבים את הבית שלכם בקרוב, אתם פשוט לא יכולים להתעלם ממגוון האפשרויות הדקורטיביות שהאלומיניום מעניק לכם. בפנים או מחוץ לבית, האלומיניום מאפשר שמירה על מונוליטיות בגזרת החומרים  – לצד שלל עיצובים יפיפיים.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?