fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להתאים פינת אוכל לסוג המטבח שלכם

להתאים פינת אוכל

להתאים פינת אוכל לסוג המטבח – טיפים מנצחים

כיום נהוג לשלב את המטבח, פינת האוכל והסלון, בחלל גדול ומרווח אחד. סגנון המטבח הפתוח הפך לטרנד בבתים רבים, ומשלב בתוכו פינת ישיבה מודרנית לארוחות משפחתיות. המאמר יעסוק באיך להתאים פינת אוכל מעוצבת כך שתתאים למטבח. 

כיצד תעצבו את המטבח הפתוח?

סגנון המטבח הפתוח מתאפיין בעיצוב מודרני, הכולל ארונות מטבח מזכוכית חלבית וידיות מפורזלות ממתכת המגיעים עד לתקרה, חיפויי זכוכית אלגנטיים, מכשור מתקדם שרובו מוכנס לארונות ומשטחי שיש נגישים ורחבים. שיש למטבחים מומלץ להרכיב גם על אי המשמש לעבודה, כפינת אוכל וכמקום בו נפגשת כל המשפחה. פינות אוכל בהן משולב אי משיש עם כסאות בר מעוצבים ומתחת לו ארונות עם כלי מטבח נגישים, הוא לא רק יפה אלא גם פרקטי. השיש קל לניקוי ומוסיף למטבח הפתוח את הקו הנקי שמאפיין את העיצוב המודרני.

 

פינות האוכל שיהפכו את המטבח שלכם למושלם

מלבד פינות אוכל למטבח משיש מעוצב ופרקטי ישנן אפשרויות נוספות. בשל העובדה שפינת האוכל צריכה להיות מרווחת ולהשתלב במטבח, צריך להתאים אותה לפרופורציה שלו. אם החלל הפתוח רחב, תוכלו לשלב שולחן רחב ומלבני וכיסאות מעץ מלא שישמשו גם לאירוח. אם החלל קטן יותר, תסתפקו בשולחן עגול עם משטח זכוכית ורגליים ממתכת המאפיין את הסגנון המודרני. אם החלל שלכם מרובע, שלבו שולחן באותה צורה שיהיה מעוצב בהרמוניה עם המטבח. אם אתם מארחים הרבה, חשוב שיהיה אפשרי לפתוח את השולחן ולהושיב כמות גדולה יותר של אורחים. בדרך כלל פינות האוכל במטבח משמשות יותר את המשפחה הגרעינית לסעודות או לפטפוט עם הילדים בזמן הבישול.

 

כיצד להתאים פינת האוכל כך שתשתלב עם המטבח?

לא רק חומרי הגלם שהוזכרו חשובים לעיצוב פינת אוכל אולטימטיבית למטבח שלכם. גם הצבעים משפיעים על האווירה במטבח. כאשר בוחרים בסגנון מודרני, חשוב לשלב צבעים בהירים ונקיים בגוון אפור או לבן. ארונות מטבח אפורים עם אריחים או חיפויים חלקים באותו גוון ופינת אוכל עם משטח בגוון דומה או שונה בשתי דרגות מגוון הארונות, יעניקו מראה מרווח וגדול למטבח. לעומת זאת, אם המטבח בסגנון כפרי שבו שולט העץ, יש להתאים את פינת האוכל או האי לצבע העץ הטבעי.

 

להתאים פינת האוכל במטבח לשימוש יעיל

להתאים פינת האוכל והלשאיר אותה לשימוש יעיל. עצבו בשולחן מגרות נסתרות או ארונות צדדיים כדי לנצל בצורה חכמה את פינת האוכל. מעצב פנים יכול לייעץ לכם כיצד לתכנן מטבח משודרג שיהיה גם מעוצב וגם יעיל. כשהחלל של המטבח הפתוח משתלב עם הסלון, כל מי שנכנס לביתכם רואה אותו ומתרשם. הסגנון המודרני ישאיר למטבח מראה נקי ומרווח ופינת אוכל פרקטית ואלגנטית. תוכלו גם לשוטט באינטרנט ולהסתכל על עיצוב מטבחים, וכך תוכלו לקבל רעיונות למטבח שלכם. עם זאת, שמרו על ייחודיות שתבטא את הסגנון שלכם.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?