fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור מאוורר שירענן אתכם בקיץ

החום של הקיץ מתקרב אלינו בצעדי ענק ואיתו הצורך ביצירת פינה קרירה ונעימה בביתכם.

אין דבר שמתאים יותר לפינה כזו מאשר מאוורר תקרה שירענן ויקרר אתכם בימים החמים.

מאוורר תקרה הוא האופציה החסכונית מבחינת צריכת חשמל לקירור הבית, והוא גם אלמנט עיצובי שמשדרג את חלל החדר. כאן נסביר קצת על יתרונות מאוור התקרה ועל כיצד לבחור מאוורר.

יתרונות מאוורר התקרה

  • הפעלה שקטה – ישנם מאווררים חדשניים בעלי הפעלה שקטה, מאווררים אלו כמעט לגמרי דוממים בזמן פעילותם לכן הם בחירה מרעננת ושלווה לבית.
  • חיסכון בחשמל – לעומת המזגן, מאוור התקרה צורך הרבה פחות חשמל והוא הבחירה החסכונית למערכת מיזוג.
  • אוויר טבעי – בטח שמעתם פעמים רבות על החסרונות של אוויר ממזגנים, עם מאווררי אוויר הבעיה הזו לא קיימת משום שמדובר באוויר נקי וטבעי מהבית וסביבתו.
  • השתלבות עם עיצוב הבית – ישנם עיצובים רבים למאווררי תקרה, מעיצובים קלאסיים, לכפריים ויצירתיים. בחירת מאוור עם עיצוב מתאים יכולה להשתלב בחלל באופן טבעי ומחמיא לחדר.

איך לבחור?

  • התאמה לעיצוב הבית – כדאי להתאים את עיצוב המאוורר לעיצוב החלל משום שזה משפיע על נראות החדר. אם ביתכם מעוצב בסגנון כפרי עדיף לא להכניס אליו מאוורר עם עיצוב מודרני מדי מכיוון ששני הסגנונות יתנגשו.
  • התאימו את גודל המאוורר לגודל החלל אליו הוא מיועד. כלומר, בחרו מאוורר תקרה קטן עבור חלל קטן ומאוורר עם נוכחות לחלל גדול. התאמת הגודל משפיע על נראות החדר מבחינת האם יראה עמוס או מרווח, וגם מתאימה מבחינת כמות זרימת האוויר שמתאימה לחדר.
  • בחרו אם אתם רוצים שילוב עם גוף תאורה. ישנם מאווררים לתקרה בהם משולב גוף תאורה ויש כאלה שלא. את הבחירה הזו תבצעו בהתאם לחלל אליו המאורר נכנס. למשל, באזורים בהם יש תאורה ממקור אחר ניתן להשתמש במאוורר ללא מקור אור, ובאזור ללא תאורה נוספת להשתמש במאוורר עם גוף תאורה.
  • אופן השליטה – יש מאווררים עם שליטה באמצעות חוטים, שליטה עם מתג הפעלה על הקיר או שלט רחוק. שליטה עם חוטים היא מעט מסורבלת ולפעמים לא נוחה, לכן עדיף לבחור מאורר עם מתג או שלט.
  • מיקום – המקום בו יותקן המאוורר הוא אלמנט חשוב מאוד בבחירת המאורר. ישנם מאווררים שמתאימים להתקנה בתוך הבית, במיקומים סגורים ויבשים. לעומת זאת, יש מאווררים שמתאימים להתקנה במרפסת. ישנם גם מאווררים מוגנים ממים שמתאימים לאזור בו יש סבירות גבוהה למגע עם מים. כדאי לוודא שהמאורר בו אתם בוחרים מתאים למיקום בו אתם רוצים להתקינו.
  • גובה – מומלץ להתקין מאוורר תקרה במרחק של 2.2 מטר מן הרצפה. אם יש לכם תקרה גבוהה בבית, מומלץ להיעזר במוטות מיוחדים כדי להנמיך למרחק המומלץ מן הרצפה. הגובה חשוב כדי שהמאוורר באמת יאוורר אתכם וירענן ולא יהיה גבוהה או נמוך מדי.
מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?