fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיפוץ מאסיבי של דירת יד שנייה

שיפוץ מאסיבי

שיפוץ מאסיבי 

מי שרוכש דירת יד שנייה מעוניין בדרך כלל לבצע בה שיפוץ לפני הכניסה למגורים. מידת השיפוץ והפריטים שאותם מעוניינים לשפץ היא על פי ההחלטה של רוכשי הנכס והצורך שלהם להתאים את סביבת המגורים להרכב המשפחתי שלהם. שיפוץ מאסיבי מבצעים באמצעות קבלן שיפוצים בעל רזומה עשיר שיודע כיצד לבצע את העבודות הספציפיות שיש לבצע בדירה זו. חשוב לקבל עליו המלצות טובות מאנשים שאתם סומכים עליהם וכך תוכלו להיות שקטים ולסמוך עליו שיבצע עבודה מיומנת באופן אחראי. 

מעצב הפנים אשר מתכנן את הפרויקט מכין את התוכניות העתידיות ומצרף לכך גם הדמיות פנים. זוהי דרך חדשנית שבה רואים את כל רבדי הבית בהתאם לסקיצות, באופציה של תלת ממד. התמונות הללו הופכות את הנושא למוחשי, רואים בדיוק היכן ממוקם כל דבר ומה תהיה הנראות של החללים השונים בעתיד. זו דרך מצוינת לקבלת החלטות להבדיל מהעבר שהתקבלו החלטות רק על סמך הסקיצות וקשה היה לדמיין את התוצאה הסופית.

היערכות לקראת שיפוץ הנכס 

שיפוץ מאסיבי של דירת יד שנייה כולל בדרך כלל פתיחה של חללים, המגמה היא ליצור יחידה אחת מרווחת שכוללת את הסלון, פינת האוכל והמטבח. בדרך זו המרחב הוא גדול והנוחות של בני הבית היא מקסימלית. 

אופציה נוספת היא שבירה או בנייה של קירות על פי גודלה של המשפחה. אם יש חדר גדול מאד כמו בדירות שנבנו בעבר הרחוק, אפשר לחלק אותו לשני חדרים ואז הילדים יכולים להיות בנפרד וכל אחד מהם ייהנה מהפרטיות שלו עם ריהוט מותאם. 

אם יש מרפסת גדולה או גג, אפשר לתחום חלק מהם עבור טיפוח של גינה שתכלול גידולים של עגבניות שרי וירקות נוספים שאהובים על בני הבית וגינה של פרחים שיוסיפו יופי למרפסת הצבעונית או לגג. 

עלויות של שיפוץ הדירה 

יש בעלי מקצוע שאצלם קשה לדעת מה יהיו העלויות הסופיות של השיפוץ וכדי להימנע ממצבים כאלה כיוון שכל רובד של השיפוץ הוא יקר, קובעים מראש עם הקבלן מהי העלות של כל חלק בשיפוץ ומדובר בסכום מוחלט וסופי. רק אם במהלך השיפוץ יוצר צורך לבצע שינויים כמו לדוגמה אם מצב אריחי הרצפה של חדרי האמבטיה הוא גרוע מאד, יוחלט להוסיף גם הדבקת אריחים וזו תהיה תוספת להסכם החתום בין הצדדים.

לוח התשלומים עבור השיפוץ 

לוח התשלומים נקבע על פי ההתקדמות של השיפוץ בפועל. כאשר הקבלן מסיים עבודה מסוימת כמו תשתיות חדשות של צנרת האינסטלציה, הוא מקבל מידית את הסכום שנקבע. אך אם יש עיכוב בעבודה אחרת כמו התקנת שיש במטבח, הקבלן לא יקבל את התשלום אשר מגיע לו. 

רק לאחר שהוא יתקין את השיש היפהפה והאיכותי והכול יהיה מקובע לשביעות רצונם של הלקוחות, הקבלן יקבל את התשלום על פי הסכום הכספי שנקבע מראש. 

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?