fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתי כדאי לקנות מיטה זוגית עם שני מזרונים?

מיטה זוגית עם שני מזרונים

מיטה זוגית עם שני מזרונים – מתי עדיף?

כשישנים ביחד, במיטה אחת, נהנים מקרבה של חום וזוגיות שלא קיימים בשתי מיטות נפרדות. זה מובן, ברור, הגיוני וטבעי. אבל העובדה שקונים מיטה זוגית חדשה איננה מחייבת בהכרח לבחור במזרן תואם אחד גדול ומשותף. טוב להכיר שישנה אפשרות חלופית, של רכישת מיטה זוגית עם שני מזרונים נפרדים. הפעם בחרנו לענות על השאלה המעניינת, מתי באמת כדאי לקנות מיטה המצוידת עם שני מזרונים, לאילו זוגות זה עדיף.

כשרוצים ליהנות מאפשרות כוונון אישית

אחד הפינוקים הכי שווים במידות המודרניות טמונה באפשרות לכוון את המזרון איך שרוצים. מיטות מתכווננות הפכו ללהיט, כאשר ניתן לכוון את המזרון לכל תנוחה שרוצים. ניתן ליישר את המזרן כך שהמיטה תתאים לשינה ומנוחה שליווה. וכשרוצים, ניתן לכוון את קצה המזרון כך שיתאים לישיבה בשביל קריאת ספר, צפייה בטלוויזיה, שימוש במחשב נייד וכדומה. אפשרות הכיוונון גם מתאימה לאנשים שרוצים להתפנק עם שכיבה מוגבהת מעת לעת. כאשר קונים מיטה זוגית שיש לה שני מזרונים נפרדים, ניתן לכוונן כל מזרון בצורה עצמאית. זה מאוד מתאים כאשר אחד מבני הזוג מעוניין לשכב לישון והשני מעונין לקרוא או לצפות בטלוויזיה. בצורה כזאת, אף אחד, לא הגבר ולא האישה, צריך להתפשר על איכות השינה או נוחות הישיבה במיטה.

כשלא הולכים לישון או מתעוררים באותן השעות

ישנם בתים שבהם כולם הולכים לישון באותה השעה. שעת כיבוי האורות משותפת וכולם מרוצים מכך. אבל ישנם בתים שבהם שעת שינה אחידה לכולם איננה אפשרית ואפילו איננה רצויה. לפעמים אחד מבני הזוג עובד במשמרות. לפעמים הסנכרון בין שעות השינה איננו אפשרי בגלל הרגלים אחרים או מסיבה אחרת, ככל שתהיה. כשכל אחד מבני הזוג רוצה או צריך להתעורר בשעה אחרת מאוד נוח שיש מיטה זוגית עם שני מזרונים. בצורה כזאת, אף אחד לא מרגיש את התנועות של המזרון כאשר בן או בת הזוג נכנסים או יוצאים מהמיטה. אגב, במשפחות שבהן בחרו במזרון כפול, מאוד נוח לשמור על שינה שליווה גם כאשר בן או בת הזוג קמים בלילה לשירותים, לטפל בתינוק הקטן או מכל סיבה אחרת.

כשרוצים – יחד, כשרוצים – בנפרד

הדוגמא הבאה להפעם, למצב שבו כדאי להעדיף את המיטה עם שני המזרונים: כשבני הזוג אוהבים להרגיש צמוד צמוד, אבל לפעמים גם אוהבים להרגיש שיש במיטה את הפינה הנפרדת, המקום האישי. כשכל אחד מבני הזוג אוהב להרגיש ביחד אבל עם פינה משלו, לא חייבים לקנות שתי מיטות נפרדות עם שני מזרונים נפרדים. מאוד נוח, מפנק ונעים לקנות מיטה עם צמד מזרונים שמעניקים את הטוב שבכל העולמות. מצד אחד, מיטה אחת, משותפת, לזוגיות מאושרת ושינה נעימה. מצד שני, שני המזרונים שומרים על מרחב אישי, לאותם הפעמים שזוכרים שגם בזוגיות טובה, לפעמים נחוצה מעט פרטיות, של איש לעצמו או אישה לעצמה.

האסתטיקה המגוונת של מיטה זוגית עם שני מזרונים צמודים

כשמכניסים הביתה מיטה זוגית עם מזרון אחד, האפשרות היחידה היא לקנות סט תואם של מצעים וסדינים. אם מתחשק לשלב סגנונות שונים של מצעים וסדינים, כלומר אוהבים להיות מקוריים בשילובי צבעים ואפשרויות, יכול להיות מאוד נחמד לקנות לשם כך מיטה זוגית עם שני מזרונים. במיטה שכזאת, אפשר להשתמש בכלי מיטה תואמים אבל אפשר גם להחליט שרוצים לגוון עם כלי מיטה שונים, בכל צד. זה בהחלט מגוון את האופי של חדר השינה, עם שלל אפשרויות למיטה צבעונית ומפתיעה יותר.

מאמרים נוספים
ארון הזזה עם מראה

ארון הזזה עם מראה

ארונות בגדים הם רהיט חיוני בכל בית, במיוחד בחדרי שינה. בין שלל הסוגים הזמינים, ארון הזזה בולט בפרקטיות ובעיצוב שלו החוסך מקום. ארונות בגדים אלה

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?