fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לשדרג את הסלון עם פריטים קטנים שמוסיפים המון?

איך לשדרג את הסלון

הסלון הוא הלב של כל מרחב מגורים. בהתאם כדאי להשקיע בו, כשהבסיס הוא כמובן מערכת ישיבה נוחה ומרשימה. על הבסיס הזה תוכלו להוסיף מוצרי טקסטיל קטנים, בעלות נמוכה, והתוצאה תהיה שדרוג משמעותי של הבית. כאן בעמוד תמצאו כמה וכמה המלצות ספציפיות, מוזמנים לקרוא וליישם על איך לשדרג את הסלון.

כריות

דרך אפקטיבית אחת לשדרג את חדר המגורים עם פריטים קטנים שמוסיפים המון היא כריות נוי. למעשה, התועלת היא גם פרקטית וגם אסתטית. הכריות מאפשרות ישיבה נוחה יותר על הספות, בהתאמה מלאה לכל אחד ואחת, ובמקביל מוסיפות צבע. זו גם הדרך הנכונה לבחור את הכריות – איך לשדרג את הסלון – אם יש לכם למשל סלון פינתי בגוון כזה או אחר של אפור, תוכלו לפזר עליו כריות עם גוונים שמיד מושכים תשומת לב: כתום, סגלגל, טורקיז, צהובים למיניהם ועוד. אם בחרתם במערכת ישיבה בגוון לבן תוכלו להניח עליה כריות בגוונים כהים יחסית וכך ליצור ניגודים מעניינים שאף אחד לא יוכל להתעלם מהם כשהוא נכנס הביתה.

הדום מסוגנן

עוד דוגמה לפריט יחסית קטן וזול שמספק תועלת פונקציונלית וגם משדרג את הסלון מבחינה ויזואלית הוא הדום. הדומים מעוצבים משמשים כעוד מקום ישיבה, ובמיוחד כשיש אורחים, יש דגמים שכוללים גם שטח אחסון שמונע בלגן בסלון. גם הוא כמו הכריות הם מוסיפים עוד מוקד עניין. מומלץ לבחור בגוון שונה מזה של מערכת הישיבה אבל לא רחוק מדי אלא כזה שמתכתב עם הצבע הדומיננטי בחלל.

מראה

מראה היא תוספת מושלמת לכל מרחב ובפרט בדירות קטנות יחסית. במצב כזה באה לידי ביטוי היכולת של המראה לשקף את כל מה שניצב מולה וכך לייצר אשליית מרחב גדול יותר. בנוסף המראות עצמן הן פריטים עם עיצוב מרשים וחופש בחירה בין שלל אפשרויות. בין השאר תוכלו לבחור להציב בחלל בין מראה אובלית, מראה אמורפית או מראה בצורת חצי ירח, בין מראה נטולת מסגרת למראה עם מסגרת, וגם בין סוגי מסגרות שונות, וכמו כן יש מנעד בחירה גם ביחס למידות כך שתוכלו להתאים את המראה לשטח הפנוי על הקיר.

יצירות אמנות או תמונות משפחתיות

איך לשדרג את הסלון שהוא גם המקום המתאים ליצירות אמנות מסוגים שונים, או לחילופין תמונות משפחתיות. האופציה הראשונה משדרת טעם טוב ומקנה לחלל יוקרה. אפשר להציב בסלון פסלונים מרשימים או ציורים מעניינים ורצוי לבחור עבורם מקום שיבליט את היופי שלהם. תמונות משפחתיות מייצרות חמימות, ובנוסף מזכירות לכם מה הדבר הכי חשוב בחיים.

עציצים מרשימים

עוד דרך לשדרג את הסלון גם בלי השקעה כספית גדולה מדי היא עציצים. אפשר להציב עציץ אחד גדול שיהפוך לפריט דומיננטי בחלל כולו ואפשר להציב 2-3 עציצים קטנים, עוד אופציה היא עציצים תלויים שמשתלשלים מהתקרה או ממדף גבוה, ובכל מקרה חשוב לבחור צמחים שמתאימים לתנאי האקלים אצלכם בסלון, ולמידת החשיפה לשמש. צמחים עמידים יספקו לכם נחת רבה ויתרמו לסלון אנרגיות חיוביות לטווח ארוך.

מאמרים נוספים

חמישה טיפים חשובים לבחירת מזרן

בחירת מזרן היא החלטה חשובה שמשפיעה על איכות השינה שלנו. להלן חמישה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המזרן המתאים ביותר עבורכם: 1.בדקו את רמת הקשיות:

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?